ZkedaR Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Når man har så vondt i halsen at man ikke klarer å røyke, ja da får man ty til det nest beste... Snus Og jeg snuser ikke til vanlig men kjøpte litt ved en tilfeldighet i går Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Maktgale julenisser... Noen får en søt liten bemerkning i en PM og en annen får ett nakkeskudd Slik som skjer når det ikke finnes faste regler og avstraffelsesmetoder, men blir opp til hver moderator.. Klart det er fint med makt til moderatorene, men kjør samma løpet, ikke en på skogsvei, en på motorveien og en som har krasja litt baki tunnelen der.. Lenke til kommentar
piit Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Oppgaven: "tegn noe du er glad i", tegnet.... EN SANG. Hvordan ser en sang ut på papir? Edit: Jeg ble bannet i to uker pga. jeg skjelte ut en fjomp som spoilet '24' for meg. Burde vært han som fik ban'en! Endret 31. august 2004 av piit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Jimi Hendrix - Little Wing: Den er fargerik, psykedelisk, og stilistisk. Hadde jeg bare hatt scanner. Endret 31. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Edit: Jeg ble bannet i to uker pga. jeg skjelte ut en fjomp som spoilet '24' for meg. Burde vært han som fik ban'en! Haha, der ser man igjen hvordan de forskjellsbehandler. Det var en idi*t (ja, en sådan) som spoila Paradise Hotel. og jeg og en til brukte litt stygge og velfortjente ord, det resulterte i 10 poeng på warningbaren. HalTan: Har det samma kvalitet som de andre tegningen dine, er det sikker dritpent.. Btw, åssen fag tegner dere i..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Faget heter Form & Farge. Valgfag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Faget heter Form & Farge. Valgfag. Oja, fan det skrev du tidligere også.. Lenke til kommentar
piit Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Det var en idi*t (ja, en sådan) som spoila Paradise Hotel. og jeg og en til brukte litt stygge og velfortjente ord, det resulterte i 10 poeng på warningbaren. Jeg fikk to ukers ban OG 10 poeng. Men men. Når jeg hadde Form og Farge fikk vi bare sånne teite oppgaver, som feks å tegne et kjøkkenredskap og sånt. Mye morsomere å tegne hva man selv vil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Har drevet og jobbet med svogeren og pusser opp huset hans. Vel idag fikk eg "lønn" på 5k og hadde da tenkt å svi alt på digg hw men så kom eg på at eg skylder foreldrene 5k. Bare betaler de nå og får det overstått selvom eg hadde lyst på nytt hk,cpu, ram og LCD skjerm. FFS!! Men men skal forsette å "jobbe" hos han siden omtrent hele huset må fikses på. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jimi Hendrix - Little Wing: Den er fargerik, psykedelisk, og stilistisk. Digger den låta Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 eg hadde lyst på nytt hk,cpu, ram og LCD skjerm. Får ikke rare greiene for 5k hvis du skal ha alt det der... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jo.... Ikke alt kjøpes inn nytt. En kompis selger en god 17" LCD skjerm for 2k til meg hvis eg har penger. Eller så selger han den for 3500 Endret 1. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jo.... Ikke alt kjøpes inn nytt. En kompis selger en god 17" LCD skjerm for 2k til meg hvis eg har penger. Eller så selger han den for 3500 Om du kjøper den for meg, så skal du få 100 spenn.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Høres ut som en grei deal snøbikke, åssen skjerm er det da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hm, nai sove snart vel.. Litt skadd å ha fri onsdagen, er lissom godt på vei inn i normal døgnrytme, men så blir jeg sittende oppe lenge på tirsdagen allikevel.. Så kommer torsdagen som er lengste dagen per dags dato.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Husker faktisk ikke ka skjerm det var men husker at den var en 16ms type skjerm som koster noe over 4k elns. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Burde egentlig duge da ja har selv en BenQ FP767 (17" 16ms) jerg er veeeldig fornøyd med, så om det er en slik kan du hoppe av glede Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hoppe av glede? Ffs i dont got teh money. *grine høyt* *selge seg selv til deilige babes* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Selg dop og rassen din Du kan jo sikkert låne igjen 2k da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hm, driver å vurderer å følge naboens råd, kjøp noe for studielånet før du kaster det vekk på dritt.. Han kjøpte laptop for alt, tror jeg skal klare å samle noe sammen for 16k.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg