Putekos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 100kr per dag i mat er jo ikke så veldig mye heller da.. Til middag spiser jeg kremet blomkålsuppe til 16,90 kr! Billig billig BILLIG! (og litt godt) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 100kr per dag i mat er jo ikke så veldig mye heller da.. Til middag spiser jeg kremet blomkålsuppe til 16,90 kr! Billig billig BILLIG! (og litt godt) Sounds... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Suppe er en forrett. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 100kr per dag i mat er jo ikke så veldig mye heller da.. Til middag spiser jeg kremet blomkålsuppe til 16,90 kr! Billig billig BILLIG! (og litt godt) Høres litt kjedelig ut i lengden.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 På fredag skal typen overnatte, så da skal jeg spise han Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) På fredag skal typen overnatte, så da skal jeg spise han Så du liker'n i munnen? Endret 31. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 La det være igjen noe av han da.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 På fredag skal typen overnatte, så da skal jeg spise han Så du liker'n i munnen? Egentlig i alle hull... Kanskje spesielt øregangene. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) 100kr per dag i mat er jo ikke så veldig mye heller da.. Nei det er sant.. Om jeg kjøper pastaposer fra FirstPrice, som er jævli godt, så spiser jeg for 24 kroner dagen, da de koster 8 kroner posen. I dag var det nudler, pastasaus og mais. Gadd ikke kjøre på butikken, så jeg tok det jeg fant.. Endret 31. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) På fredag skal typen overnatte, så da skal jeg spise han Save som' for us Endret 31. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du skal "spise" typen din altså.......Lucky SOB!!! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 æsj! AnAnAs; du vil ikke spise han, du kan få så mye du vil av meg? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ÆÆÆÆæææææææsj Sykt!!! Jeg så på juding amy, en fyr og dama satt på en bar. Plutslig begynner du menn å slåss, han ene slutter å puste ("fyren" er lege) fyren tar en kniv og lager hull i halsen og putter et sugerør og blodet spruter ut av sugerøret og han begynner å puste /me: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Eller, først tenkte jeg å kjøre klisjè: Stearinlys overalt, god middag, madrass på stuegulvet, massasjeolje, ny nattkjole. Full pakke. Best han blir fornøyd da... Ellers er han vanskelig å tilfredsstille. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 På fredag skal typen overnatte, så da skal jeg spise han Så du liker'n i munnen? Egentlig i alle hull... Kanskje spesielt øregangene. Husk Q-tip'en da. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Husk Q-tip'en da. haha Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Husk Q-tip'en da. haha Han liker det dirty, vettu (who doesn't?) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hehe, har 1337 sanger på itunes nå @AnAnAs Han BØR bli tilfredstillt av det!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 No var vi nesten på vei til å få en skikkelig SO igjen, så jeg får vel bidra og se om det hjelper. I går var jeg å skulle se etter en ny bukse. Egentlig ikke fordi jeg trengte det, men fordi jeg hadde lyst på en, og syntes jeg fortjente det. Så jeg tuslet rundt og fant liksom aldri noen jeg likte, helt til jeg dumpet inn på Instinct. Der fant jeg en überdigg bukse, men den var liksom litt for vid til meg. Så jeg bare gikk igjen. Det var super-duper-trillon-salg og de hadde bare den ene igjen. Men etter en stund fant jeg ut at jeg bare gav faen, så jeg gikk tilbake og svidde av 400,- på en bukse som er litt for vid, men helt perfekt i lengden (var absolutt verdt det, siden den ikke kostet mer). Den funker å gå med, men det hadde vært litt über om noen som er super-duper til å sy hadde klart å gjøre den smalere Jeg lurer på om jeg har lekser til i morgen. Har kjemi i første time, og kjemilæreren er omtrent hjernedød, så tror ikke det skal være noe problem å få gjort leksene jeg har i andre fag i hannes timer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Stearinlys overalt, god middag, madrass på stuegulvet, massasjeolje, ny nattkjole, kjønnshår mellom tenna. Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg