Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
100kr per dag i mat er jo ikke så veldig mye heller da.. :hmm:

Nei det er sant..

Om jeg kjøper pastaposer fra FirstPrice, som er jævli godt, så spiser jeg for 24 kroner dagen, da de koster 8 kroner posen.

I dag var det nudler, pastasaus og mais. Gadd ikke kjøre på butikken, så jeg tok det jeg fant..:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

ÆÆÆÆæææææææsj :scared:

Sykt!!!

Jeg så på juding amy, en fyr og dama satt på en bar. Plutslig begynner du menn å slåss, han ene slutter å puste ("fyren" er lege) fyren tar en kniv og lager hull i halsen og putter et sugerør og blodet spruter ut av sugerøret og han begynner å puste

/me: :wow:

Lenke til kommentar

No var vi nesten på vei til å få en skikkelig SO igjen, så jeg får vel bidra og se om det hjelper.

I går var jeg å skulle se etter en ny bukse. Egentlig ikke fordi jeg trengte det, men fordi jeg hadde lyst på en, og syntes jeg fortjente det. Så jeg tuslet rundt og fant liksom aldri noen jeg likte, helt til jeg dumpet inn på Instinct. Der fant jeg en überdigg bukse, men den var liksom litt for vid til meg. Så jeg bare gikk igjen. Det var super-duper-trillon-salg og de hadde bare den ene igjen. Men etter en stund fant jeg ut at jeg bare gav faen, så jeg gikk tilbake og svidde av 400,- på en bukse som er litt for vid, men helt perfekt i lengden (var absolutt verdt det, siden den ikke kostet mer). Den funker å gå med, men det hadde vært litt über om noen som er super-duper til å sy hadde klart å gjøre den smalere :)

Jeg lurer på om jeg har lekser til i morgen. Har kjemi i første time, og kjemilæreren er omtrent hjernedød, så tror ikke det skal være noe problem å få gjort leksene jeg har i andre fag i hannes timer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...