sparks Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ah, det er folk her ser rambo på tvnorge han er bare ubar.. tenk å ha så fett hår tror jeg skal hente meg non m&ms noen som vil ha? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jaja...spilte amerikaner i dag. Tapte med glans pga 2 fyrer som var bestemt på å drege med ned Men jeg fikk payback Morra er det drikkedag. Skal kjøpe en 6'er med øl og en halvflaske med smirrnov. Orker ikke å bare drikke øl...har bare drukket øl de siste gangen jeg har festet og aldri blitt helt full :\ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg er her lix. Slappe av tonight. Driver og leser prozac nation og sender syke mms til en dude (går i rumper og slikt ) Jeg vil ha m&m, det eneste vi kan kalle snack hjemme er banansnacks. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Rompehumor er alltid like artig Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Næææh, han er bare litt full, så han skjønner ikke hvem sin rumpe det er. DA begynner det å nærme seg graden coolt, skjønner du. Skjønner du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Erm..ja, jeg gjør desverre det Gleder meg til i morra!!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 The King has arrived Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 The King has arrived Oh hail me? Hei Thea ) Må gjøre noe ut av denne posten? Vel, nå sitter jeg å fikkler i photoshop, blir litt tøfft. Blir det bra nok poster jeg det senere ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Sitter og spiller pegball med en kompis på msn, han ene er litt full og sier at han ville bodd på gata hvis jeg bodde med han, og samtidig føler jeg meg tørst. Men, koser meg. Planlegger å kose meg i ca en time til. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Sitter og spiller pegball med en kompis på msn, han ene er litt full og sier at han ville bodd på gata hvis jeg bodde med han, og samtidig føler jeg meg tørst. Men, koser meg. Planlegger å kose meg i ca en time til. Kewselig. Drunk people say the darnest things Jeg er også tørst, lurer på om jeg skal hente meg et glass..... vann. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har fanta stående. Trodde jeg skulle se Matrix Reloaded i dag jeg, men jeg er god til å utsette sånt. Ble litt for mye CS i dag også. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Vann? Er du helt på jordet? Du og jeg går seff ned og henter appelsinjuice. Tenk, så godt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Huff... Sovnet foran rambo. Echtelion: Alltid like gøyt å spille amerikaner. Pleier ofte å gjøre det på fylla i sverige eller i andre byer. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Tenk dere Rambo og Steven Seagal i CS... Endret 21. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har fanta stående.Trodde jeg skulle se Matrix Reloaded i dag jeg, men jeg er god til å utsette sånt. Ble litt for mye CS i dag også. Sosohal kaller du deg der? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Sosohal kaller du deg der? Tja, litt WotA <!> sosohal, litt Demolition Daniel og litt BahamaZ BoyZ * |>4/vz0r. Lenge siden jeg har kalt meg bare sosohal. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Noen som er med på å spille BF1942? Kjeder meg noe grusomt. Får nesten lyst å "kle" meg naken og løpe ut i gatene rope parrings kall. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kjært barn har mange navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg