Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd :p

Tipper man ville spydd dem opp igjen uansett :p

hehe.. er vel ikke særlig til brekningsmiddel i paracet.. søss har gått sykepleier skole og husker hu dreiv å regnet ut sånt.. altså nå var det snakk om det bedøvende i paracet.

samma for meg egentlig.. hodepinetabletter funker ikke lenger :p

Rapportere avateren til darkness_ :p heheh*ironi*

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd :p

Tipper man ville spydd dem opp igjen uansett :p

hehe.. er vel ikke særlig til brekningsmiddel i paracet.. søss har gått sykepleier skole og husker hu dreiv å regnet ut sånt.. altså nå var det snakk om det bedøvende i paracet.

samma for meg egentlig.. hodepinetabletter funker ikke lenger :p

Spiller vel ingen rolle. Spiser du 70 av noe så tørt og ekkelt så tror jeg man spyr uansett. Men la oss ikke prøve det.

Lenke til kommentar
Nå ble det stille her igjen. :(

Nå må du slutte. Vi bare ventet på at du skal si noe. :)

Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ :)

Slemming! :cry:

*gå å legge seg i protest* :cry:

Lenke til kommentar

Hva med mat? Spiser du ikke?

*kommentere*

Nei.. får ikke lov av Thea. :cry:

Lenke til kommentar

Hva med mat? Spiser du ikke?

Joda, men jeg spiser jo ikke for 700 kr i uken. Tror de har overvurdert magen min. :p Synd for dem, bra for meg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...