Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 CSI nå. Har på DVD Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd Tipper man ville spydd dem opp igjen uansett hehe.. er vel ikke særlig til brekningsmiddel i paracet.. søss har gått sykepleier skole og husker hu dreiv å regnet ut sånt.. altså nå var det snakk om det bedøvende i paracet. samma for meg egentlig.. hodepinetabletter funker ikke lenger Rapportere avateren til darkness_ heheh*ironi* Endret 31. august 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd Tipper man ville spydd dem opp igjen uansett hehe.. er vel ikke særlig til brekningsmiddel i paracet.. søss har gått sykepleier skole og husker hu dreiv å regnet ut sånt.. altså nå var det snakk om det bedøvende i paracet. samma for meg egentlig.. hodepinetabletter funker ikke lenger Spiller vel ingen rolle. Spiser du 70 av noe så tørt og ekkelt så tror jeg man spyr uansett. Men la oss ikke prøve det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Er ikke no problem å ta en eske, men det er bare 20 vel, men kanskje 3 ganger så mye er litt mere stress.. *sitte å digge til Øystein Sunde* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Er ikke no problem å ta en eske, men det er bare 20 vel, men kanskje 3 ganger så mye er litt mere stress.. *sitte å digge til Øystein Sunde* Hvorfor har du testet det da Det hørtes rett og slett dumt ut. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Jeg ville ikke tatt 20 Paracet. Det er ikke videre sunt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Nå ble det stille her igjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Jeg ville ikke tatt 20 Paracet. Det er ikke videre sunt. Ikke dauer man av det heller Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Nå ble det stille her igjen. Nå må du slutte. Vi bare ventet på at du skal si noe. Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ Endret 31. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Jeg ville ikke tatt 20 Paracet. Det er ikke videre sunt. Ikke dauer man av det heller Sant nok. Men brekninger, det får man. En gjeng jeg kjenner godt prøvde seg litt fram... Man dør ikke. Endret 31. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Vinterdepresjonen kommer snart til din lokale følelsesmessige liv.......... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Nå ble det stille her igjen. Nå må du slutte. Vi bare ventet på at du skal si noe. Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ Slemming! *gå å legge seg i protest* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Man får ikke no brekninger av 20 paracet.. man blir bare litt groggi Jeg vil også ha noen å få dirty mms'r fra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Nå ble det stille her igjen. Nå må du slutte. Vi bare ventet på at du skal si noe. Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ Hva med mat? Spiser du ikke? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Håper ikke du var seriøs om at han heter det. Hvem f*en vil hete "Zindre Elements"? Fra den andre tråden: Ja, han heter faktisk det. men skal ikke drive med sånn personting.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Nå ble det stille her igjen. Nå må du slutte. Vi bare ventet på at du skal si noe. Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ Hva med mat? Spiser du ikke? *kommentere* Nei.. får ikke lov av Thea. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Nå ble det stille her igjen. Nå må du slutte. Vi bare ventet på at du skal si noe. Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ Hva med mat? Spiser du ikke? Joda, men jeg spiser jo ikke for 700 kr i uken. Tror de har overvurdert magen min. Synd for dem, bra for meg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Uten mat og drikke duger helten ikke vettu høhøhøhø Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 100kr per dag i mat er jo ikke så veldig mye heller da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Frokostblanding og litt melk til frokost (ca. 100kr for en måned?), noen boller og en brus til lunsj (30kr) og en Mr Lees sumo til middag (evt en grandis) til 40-50kr. Null problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg