ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 AnAnAs: kan du lære meg å slutte å tenke også *håpepå :|* *henge seg på* *spørre* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Etter å ha traska rundt i 2,5 time ute i regn/kaldt vær i tskjorta skjønner jeg lisom at jeg må slutte å tenke litt, altså jeg veit jeg må slutte med det men det funker bare ikke... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Humms... "Russefest" i sandvika imorgen. Gidder man det? Og jeg som ikke tror jeg skal "være" russ engang... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Humms..."Russefest" i sandvika imorgen. Gidder man det? Og jeg som ikke tror jeg skal "være" russ engang... Om jeg går påbygging gir jeg faen i russetia. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Tenk barn! Tenk! Og jeg som ikke tror jeg skal "være" russ engang... Tror også jeg skal ha et ganske avslappet forhold til russetiden. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Humms..."Russefest" i sandvika imorgen. Gidder man det? Og jeg som ikke tror jeg skal "være" russ engang... Russ er noe man ikke kan gå glipp av da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Etter å ha traska rundt i 2,5 time ute i regn/kaldt vær i tskjorta skjønner jeg lisom at jeg må slutte å tenke litt, altså jeg veit jeg må slutte med det men det funker bare ikke... Tingen er nok å oppholde tankene med andre ting. Se film, være med venner osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Fordi de har mange produkter? Nei. Bare et litt merkelig satt opp system. Spør Marvil. Hæ..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Russ er noe man ikke kan gå glipp av da Jeg kan... Vetikke om jeg gidder å bruke 30000,- for å være med på en russebuss og 5000,- for å drikke meg drita full... Ser bare ikke poenget med å være russ, er ganske likegyldig til hele opplegget... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Hehe. Typen min er på leir nå, så nå driver jeg og sender han litt utfordrende MMS'er av meg. Håper han gleder seg til han kommer hjem Går hyppigere til psykolog nå, da. Er der tre ganger i uken. Tegn til vinterdepresjon? Jeg skal drikke rett-i-koppen nå, det er supernam Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Fordi de har mange produkter? Nei. Bare et litt merkelig satt opp system. Spør Marvil. Hæ..? ...du har sikkert peil på hvordan systemet til elkjøp er bygd opp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Hehe. Typen min er på leir nå, så nå driver jeg og sender han litt utfordrende MMS'er av meg. Håper han gleder seg til han kommer hjem Går hyppigere til psykolog nå, da. Er der tre ganger i uken. Tegn til vinterdepresjon? Jeg skal drikke rett-i-koppen nå, det er supernam Hvem betaler for timene dine? Er det dyre greier? *nysgjerrig* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Hehe. Typen min er på leir nå, så nå driver jeg og sender han litt utfordrende MMS'er av meg. Håper han gleder seg til han kommer hjem Går hyppigere til psykolog nå, da. Er der tre ganger i uken. Tegn til vinterdepresjon? Jeg skal drikke rett-i-koppen nå, det er supernam hehe, han depper helt sikkert ikke på leir Vinterdepresjoner ja.. er kaldt og dritt vær ute. Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Hehe. Typen min er på leir nå, så nå driver jeg og sender han litt utfordrende MMS'er av meg. Håper han gleder seg til han kommer hjem Det er bare koselig om du MMS'er dem til meg også vet du... Neida, skal slutte å tulle jeg. Men du må slutte å deppe sånn, tenk på noe positivt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd Sulten? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Hvem betaler for timene dine? Er det dyre greier? *nysgjerrig* Jeg går til gratis behandling fram til jeg er 18. Hvis jeg hadde valgt privat, hadde det vært 250 kr per time, noe jeg ikke har råd til. Men, jeg er stolt av meg selv: Fikk lønning på 6700 for noen dager siden, og nesten all gjeld er betalt. Ikke brukt NOE på meg selv (dvs sko) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Så seriøst dårlig stemning det var her, da! Er det ingen som er glad for tiden? Jeg er overlykkelig, som alltid. Men så har jeg det ganske bra! Always look on the bright side of life *forsøke å plystre* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd Tipper man ville spydd dem opp igjen uansett Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Jeg går til gratis behandling fram til jeg er 18. Hvis jeg hadde valgt privat, hadde det vært 250 kr per time, noe jeg ikke har råd til. Ok.. typisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg