Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Typen min er på leir nå, så nå driver jeg og sender han litt utfordrende MMS'er av meg. Håper han gleder seg til han kommer hjem :whistle:

Går hyppigere til psykolog nå, da. Er der tre ganger i uken. Tegn til vinterdepresjon? :p Jeg skal drikke rett-i-koppen nå, det er supernam :)

Lenke til kommentar
Hehe. Typen min er på leir nå, så nå driver jeg og sender han litt utfordrende MMS'er av meg. Håper han gleder seg til han kommer hjem :whistle:

Går hyppigere til psykolog nå, da. Er der tre ganger i uken. Tegn til vinterdepresjon? :p Jeg skal drikke rett-i-koppen nå, det er supernam :)

Hvem betaler for timene dine? Er det dyre greier? *nysgjerrig* :blush:

Lenke til kommentar

hehe, han depper helt sikkert ikke på leir :p

Vinterdepresjoner ja.. er kaldt og dritt vær ute.

Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd :p

Lenke til kommentar

Det er bare koselig om du MMS'er dem til meg også vet du... :whistle:

Neida, skal slutte å tulle jeg. Men du må slutte å deppe sånn, tenk på noe positivt :D

Lenke til kommentar

Hvem betaler for timene dine? Er det dyre greier? *nysgjerrig* :blush:

Jeg går til gratis behandling fram til jeg er 18. Hvis jeg hadde valgt privat, hadde det vært 250 kr per time, noe jeg ikke har råd til.

Men, jeg er stolt av meg selv:

Fikk lønning på 6700 for noen dager siden, og nesten all gjeld er betalt. Ikke brukt NOE på meg selv (dvs sko) ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...