Camron Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noen som er gode i tysk som kan hjelpe meg med en oppgave? Aufgabe F Fallschirm,Wildwasser-Kanu, Bungee, Bergsteiger, Hanggliding --5 sporter Så skal jeg liksom forklare hvorfor jeg ikke vil at disse sportene skal forbys.. Spm er som følger: Sollte man gewisse Sportarten verbieten? Warum nicht? jeg trenger noen som kan gi meg en kort og godt svar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noen som er gode i tysk som kan hjelpe meg med en oppgave? Aufgabe F Fallschirm,Wildwasser-Kanu, Bungee, Bergsteiger, Hanggliding --5 sporter Så skal jeg liksom forklare hvorfor jeg ikke vil at disse sportene skal forbys.. Spm er som følger: Sollte man gewisse Sportarten verbieten? Warum nicht? jeg trenger noen som kan gi meg en kort og godt svar Spør Holger. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Der sport ist Spaß, das ist warom der sport nicht verboten bin. :!: Edit: litt retting Endret 31. august 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvor kan jeg finne han ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvor kan jeg finne han ? Personal Message. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Der sport ist Spaß, das ist warom der sport nicht verboten bin, und meine Totes Pferd ist schwanger. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvor kan jeg finne han ? Personal Message. Evt. msn. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noen som veit hvor jeg har surra vekk sandpapiret og pusse klossen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er glad jeg er ferdig med tysk for resten av livet. Ich hasse Deutsch. Es ist verrückt! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Tenkte jeg skulle vise frem min nye avatar... *stolt* Satt i timen idag og tenkte jeg skulle tegne en ny avatar tli SupremeX, men den ble så tøff at jeg måtte ha den selv. *Lage enda en som SupremeX akn få senere* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noen som veit hvor jeg har surra vekk sandpapiret og pusse klossen? glem det.. jeg fant det. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Pelle: har alt for mange invitasjoner selv har regga meg 3 mails til å ha for meg selv bare, en til spamregisterings sider, en jeg skal bruke og hva jeg skal med den siste er et godt spm Uff, dårlig gjort.. Jeg har gidd vekk mange invitasjoner.. - Begynner å bli plagsomt å finne folk hele tia.. Har endelig klart å bli kvitt siste delen invitasjoner nå. Men får nok nye ganske så snart.... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 FireFox er forressten utrolig bra Browser. "My favourite!" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 deilig med nyinstalert windows xp nå er de fleste programmene inne også så da er jeg igang igjen. Digg med nytt kabinett også :D Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Enda dårligere gjort Velmont.. Jeg får ikke invitasjoner å gi bort!! Eller finner det ihvertfall ikke, og jeg har saumfart hele Gmail saken. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Enda dårligere gjort Velmont.. Jeg får ikke invitasjoner å gi bort!! Eller finner det ihvertfall ikke, og jeg har saumfart hele Gmail saken. Vil du ha mine? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noen som har lyst til å gi meg g-mail? noen? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 går det ann å gjøre så hotmail og gmail adressa blir slått sammen? sånn at alle mailene jeg pleide å få på hotmail, kommer på g-mail adressa mi istedenfor? (faen, holger har ikke svart på PM enda ) Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hadde 4 timer i dag ( ) løp 2.8 km i den første timen. Gjett hvem som vant foran resten 30 elever i klassen Ble så ødelagt at jeg sløyfer trening senere. Belønnet meg selv med 4 filmer, en pizza, et par sjokolader og en boks snus. Sist onsdag løp vi 7 km. Kom som nummer 4 i mål, av 30 elever. Jeg løp lengre bak deg faktisk.. Jeg hang meg på noen andre etterhvert... Er ikke lokalkjent, så jeg hadde hatt problemer om de løp fra meg Bak meg? Går ikke du grunnkurs? Jo, du er født i 88. Jeg løp også 7km. Går på gand? Endret 31. august 2004 av dD. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Enda dårligere gjort Velmont.. Jeg får ikke invitasjoner å gi bort!! Eller finner det ihvertfall ikke, og jeg har saumfart hele Gmail saken. Du må bruke den MYE.. Jeg er veldig aktiv på email fronten. Og får mange invitasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg