Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hadde 4 timer i dag ( :D ) løp 2.8 km i den første timen. Gjett hvem som vant foran resten 30 elever i klassen :woot:

Ble så ødelagt at jeg sløyfer trening senere. Belønnet meg selv med 4 filmer, en pizza, et par sjokolader og en boks snus.

Sist onsdag løp vi 7 km. Kom som nummer 4 i mål, av 30 elever. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde 4 timer i dag ( :D ) løp 2.8 km i den første timen. Gjett hvem som vant foran resten 30 elever i klassen :woot:

Ble så ødelagt at jeg sløyfer trening senere. Belønnet meg selv med 4 filmer, en pizza, et par sjokolader og en boks snus.

Jeg løp lengre bak deg faktisk.. Jeg hang meg på noen andre etterhvert... Er ikke lokalkjent, så jeg hadde hatt problemer om de løp fra meg :p

Lenke til kommentar

Jeg løp lengre bak deg faktisk.. Jeg hang meg på noen andre etterhvert... Er ikke lokalkjent, så jeg hadde hatt problemer om de løp fra meg :p

Bak meg? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er så forbanna lei ustabiliteten til Opera nå uansett, så jeg skifter til Firefox.

Skala:

IE - Opera - FF

Hvorfor velge Opera..?

Enten spiller man dum og bruker IE, ellers viser man fornuft og bruker FF.

Hm? For meg så er det ikke noe galt med IE siden; så lenge det funker for meg, og alt går sånn passe fint så ser jeg ingenting til å bytte. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor velge Opera..?

Enten spiller man dum og bruker IE, ellers viser man fornuft og bruker FF.

Eller så er man inne på flere sider på en gang og trenger plass på taskbaren.

Lenke til kommentar
Hm? For meg så er det ikke noe galt med IE siden; så lenge det funker for meg, og alt går sånn passe fint så ser jeg ingenting til å bytte.  :dontgetit:

Jeg har alltid brukt IE, men formaterte for noen uker siden og la inn FF siden jeg ble lei alt maset fra WDS-delen..:)

FF er mer funksjonelt enn IE, og FF har bedre støtte for webstandarder enn IE. IE ødelegger for markedet, fordi de ikke har støtte for ting.

Det som er kjedelig med FF, er at mange sider på nettet er tilrettelagt for IE, slik at de vises feil i FF..

Dessuten har IE en del sikkerhetshull, skal man bruke IE må man ha et knippe programmer installed utenom, pop-up-blocker, spywaredetector osv. Ikke noe problem, jeg har brukt IE i mange herrens år uten å fått noe lignende.

Eller så er man inne på flere sider på en gang og trenger plass på taskbaren.

DET FINNES I FF OGSÅ. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Hm? For meg så er det ikke noe galt med IE siden; så lenge det funker for meg, og alt går sånn passe fint så ser jeg ingenting til å bytte.  :dontgetit:

Har du prøvd noe annet enn IE da?

Netscape og en gammel opera versjon.

Edit: Tror jeg skal teste FF når jeg fikser shuttle. :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...