Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

******!!!

Kjeder meg i hjel her snart! Alle vennene mine jobber idag nesten :( De skal spare penger til klasse tur om et halvt år...Til polen ... hvite busser opplegg... fy g jeg kjeder meg.... Men idag har jeg hvertfall fått nytt tastatur, logitech sort, helt greit det ;) Også har jeg tjent 400 kroner idag....eller...jeg fikk de for et par bra prøver av mor og mormor.... fikk 4+ på norsk stil, noe som ikke ligner meg, også fikk jeg 5 på samfunn :mrgreen:

Lenke til kommentar

Altså folk som får penger for karakterer har jeg aldri skjønt meg på. Jeg har aldri fått noe. Litt irriterende egentlig. Faren til en fyr jeg kjenner var fet da, sa til sønnen sin at at skulle få 10000kr for hver 6'er på vitnemålet fra ungdommskolen, han visste at sønnen ikke var så glup at han hadde mulighet til å klare det.....

Lenke til kommentar
Altså folk som får penger for karakterer har jeg aldri skjønt meg på. Jeg har aldri fått noe. Litt irriterende egentlig. Faren til en fyr jeg kjenner var fet da, sa til sønnen sin at at skulle få 10000kr for hver 6'er på vitnemålet fra ungdommskolen, han visste at sønnen ikke var så glup at han hadde mulighet til å klare det.....

Fet pappa :roll:

En i klassen min også...som får det..

3ere= 200kr

4ere= 300

5ere=400

6ere= 500

Jaja :shrug:

Lenke til kommentar
Altså folk som får penger for karakterer har jeg aldri skjønt meg på. Jeg har aldri fått noe. Litt irriterende egentlig.

Vell, så får ikke jeg noen "ukelønn" da, som mange andre. Kjenner folk som får 500-1000 i ukelønn, noe jeg mener er veldig mye. Spessielt når de ikke hjelper til en dritt hjemme! Om sommeren klipper jeg plen for å tjene penger, og nå om vinteren har jeg nesten ikke penger. Så om jeg får 100 kroner for en femmer så er jeg ikke bortskjemt forde....Mener jeg.

Edit: jeg sa at jeg fikk 400 kroner for de karakterene mine.... Jeg fikk et tastatur av mormor som kostet 250 kroner, så fikk jeg 150 i kontaner av mora mi....

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

ja, som f.eks kino, turer, lan osv ja ;)

I kveld var det utrulig stille (ute altså, uten for rommets 4 vegger og internett!) ingen naboer som bråker i dag merklig nok, og ingen fjortisser som vaker gatelangs halvbrisne og trur de er fulle... Hva har skjedd med verda?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...