Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Da er hun en hunnkatt uten mulighet for og få katt unger Endret 21. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ZZzzzz.... *gjesp* så kjedelig det var her. Huff ingen har ringt meg idag så eg tror ikke det ble noe lan eller kino. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ZZzzzz.... *gjesp* så kjedelig det var her. Huff ingen har ringt meg idag så eg tror ikke det ble noe lan eller kino. Send meg tlf. så skal jeg nok ringe.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ******!!! Kjeder meg i hjel her snart! Alle vennene mine jobber idag nesten De skal spare penger til klasse tur om et halvt år...Til polen ... hvite busser opplegg... fy g jeg kjeder meg.... Men idag har jeg hvertfall fått nytt tastatur, logitech sort, helt greit det Også har jeg tjent 400 kroner idag....eller...jeg fikk de for et par bra prøver av mor og mormor.... fikk 4+ på norsk stil, noe som ikke ligner meg, også fikk jeg 5 på samfunn Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 fikk 4+ på norsk stil, noe som ikke ligner meg, også fikk jeg 5 på samfunn Good Fikk igjen Musikk prøve i dag 2- Jaja... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Omg snart ryker det av høytallerne. Kjedet meg så grådig at eg hører på musikk på maks styrke. På grensen til skurring. *komme i humør* Hører på: :\My Music\HIPHOP\westside_connection-bow_down\02-westside_connection-bow_down.mp3 Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Fikk igjen Musikk prøve i dag 2- Godt jobbet! Du må ha satset alt både før og under den prøven siden du oppnådde en SÅ god karakter Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Fikk igjen Musikk prøve i dag 2- Godt jobbet! Du må ha satset alt både før og under den prøven siden du oppnådde en SÅ god karakter Ja ikke sant Dessuten så er ikke musikk så veldig viktig...whatever... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Altså folk som får penger for karakterer har jeg aldri skjønt meg på. Jeg har aldri fått noe. Litt irriterende egentlig. Faren til en fyr jeg kjenner var fet da, sa til sønnen sin at at skulle få 10000kr for hver 6'er på vitnemålet fra ungdommskolen, han visste at sønnen ikke var så glup at han hadde mulighet til å klare det..... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hører på: C:\Documents and Settings\Adrian\Mine dokumenter\Dc++files\NO_DOUBT_-_It's_my_life.mp3 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Altså folk som får penger for karakterer har jeg aldri skjønt meg på. Jeg har aldri fått noe. Litt irriterende egentlig. Faren til en fyr jeg kjenner var fet da, sa til sønnen sin at at skulle få 10000kr for hver 6'er på vitnemålet fra ungdommskolen, han visste at sønnen ikke var så glup at han hadde mulighet til å klare det..... Fet pappa En i klassen min også...som får det.. 3ere= 200kr 4ere= 300 5ere=400 6ere= 500 Jaja Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Så han får penger for å prestere dårlig også? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Så han får penger for å prestere dårlig også? Exactly my thoughts. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Han pleier og få 1 eller 2.. Går alltid i trenings dress og er total uforberet på prøver... Så det Endret 21. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Altså folk som får penger for karakterer har jeg aldri skjønt meg på. Jeg har aldri fått noe. Litt irriterende egentlig. Vell, så får ikke jeg noen "ukelønn" da, som mange andre. Kjenner folk som får 500-1000 i ukelønn, noe jeg mener er veldig mye. Spessielt når de ikke hjelper til en dritt hjemme! Om sommeren klipper jeg plen for å tjene penger, og nå om vinteren har jeg nesten ikke penger. Så om jeg får 100 kroner for en femmer så er jeg ikke bortskjemt forde....Mener jeg. Edit: jeg sa at jeg fikk 400 kroner for de karakterene mine.... Jeg fikk et tastatur av mormor som kostet 250 kroner, så fikk jeg 150 i kontaner av mora mi.... Endret 21. november 2003 av bjaa Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er idiotisk. Har aldri fått penger for karakterer jeg, det er bare teit. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kjenner folk som får 500-1000 i ukelønn, noe jeg mener er veldig mye. Spessielt når de ikke hjelper til en dritt hjemme! OMG Btw: Pleier og få penger når jeg trenger det, egentlig best det :-) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ja, som f.eks kino, turer, lan osv ja I kveld var det utrulig stille (ute altså, uten for rommets 4 vegger og internett!) ingen naboer som bråker i dag merklig nok, og ingen fjortisser som vaker gatelangs halvbrisne og trur de er fulle... Hva har skjedd med verda? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jah fryktelig stille nå... Hva skjer *stikker og lager seg spaggeti og ser på Politiagentene på nrk * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg