DraZeN Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hmmm, har vel stæsjet på Torsdag eller fredag, trodde jeg skulle bli uten min egen pc forever, takk og lov for snille fedre. (NEI, er IKKE bortskjemt pappagutt.) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 microplex greier å bruke torsdag->tirsdag for å få noe fra sarpsborg->kolbotn Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 microplex greier å bruke torsdag->tirsdag for å få noe fra sarpsborg->kolbotn Å skylde på microplex er bare sært. Det er posten som er fienden, de bruker tid på å bringe det fra et sted til et annet. Men seine med pakkingen derimot. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Microplex er tilgitt, har alltid får 2 godter fra dem så! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Men nå gjorde jeg litt mattematikk... Tok nettopp bilde av min elskede også, koselig å ha på telefonen. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 http://www.everyonedoesit.com/online_headshop/ :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Njå? ingen som har en online-klient som de vet om? Får ikke lov og gidder ikke laste ned noen klient. IRC that is. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Nå har jeg fått flyttet til Bergen Har ikke nett pga jeg ikke har skaffa meg trådløst nettverkskort, men må vel anskaffes i dag. Skal bortom datakjeden HVIS jeg finner det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 greit, skal ikke skylde på microplex, men pakka ble bestilt torsdag morgen og kommer på postkontoret kl 3 på fredag?? jaja, pakka var i oslo 10 i dag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Nå har jeg fått flyttet til Bergen Har ikke nett pga jeg ikke har skaffa meg trådløst nettverkskort, men må vel anskaffes i dag. Skal bortom datakjeden HVIS jeg finner det. Ta 70/71-bussen ut til Laksevåg senter. Det er to stopp like i nærheten, ett før og ett etter senteret. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=242242 Det var kanskje derfor strømmen gikk hos meg kl. 05 på morran idag. (bor 300m unna). Hadde akkurat våkna for å tømme låret, så plutselig blir det mørkt i hele hybelen. Lighteren funka ikke, så jeg brukte en trådløs optisk mus som lommelykt! :!: Endret 30. august 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 psilocybe: det ble Rakk ikke å lese her før jeg bestilte, men greide å overbevise meg om at svart var tøffest. Har kun sett den hvite i RL... En BT-dongle er også på vei. fredrikrb: http://chat.efnet.info goophy: hva slags matte? savner nesten å tenke nå, har hatt sommerferie i 3-4 måneder eller noe Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hvit SE T630 er jo så mye finere enn sort da! ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hvit SE T630 er jo så mye finere enn sort da! ) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Nå har jeg fått flyttet til Bergen Har ikke nett pga jeg ikke har skaffa meg trådløst nettverkskort, men må vel anskaffes i dag. Skal bortom datakjeden HVIS jeg finner det. Ta 70/71-bussen ut til Laksevåg senter. Det er to stopp like i nærheten, ett før og ett etter senteret. Bussen går fra utsiden av Galleriet (olav kyrresgate), og det er stoppet før som er nærmest. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Btw, dobbel fritime på skolen suger bigime. Vel, jeg har fritimer fra 11.45 til 15.30 jeg.. Slå den.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) fredrikrb: http://chat.efnet.info Ingen som gjør at jeg kan koble til Undernet? Jeg får bare den username greia Endret 30. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Ta 70/71-bussen ut til Laksevåg senter. Det er to stopp like i nærheten, ett før og ett etter senteret. Bussen går fra utsiden av Galleriet (olav kyrresgate), og det er stoppet før som er nærmest. Men hvis man ikke er kjent i Verdens Vakreste By, blir det kanskje lettere å gå av på stoppet etter senteret, siden man kjører forbi det. Senteret blir vel dekket av en svær blokk på stoppet før. Nemlig. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Kanskje Chat.undernet.info ? Efnet er vel reservert for efnet ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 hjemme fra skolen og ut å kjøre båt nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg