Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har delt rom med bruttern i lang tid nå... Er stress når jeg må slå av pcn så han får sove... nå har han endelig sagt at han skal flytte ut. Da skal et pent lita kaktus erstatte 7 år gamle sove stedet til bruttern, etter jeg har kjøpt en mellom-tung motorsykkel, kommer det en 42" plasma tv og en "god-stol"

Lenke til kommentar
Var det tilfeldigvis noen som hører/hørte på Ambolt (P3) for rundt en halvtime siden? Fikk med meg halvparten av en kanontøff låt som lignet svært mye på Isengard.

Bandet het noe lignende "Anal adrack".. helt sikkert noe grimmere enn "anal", men det var iallefall det det hørtes ut som.

Det finnes skummelt mange band som heter noe med Anal, så det er faktisk mulig. Leste på et forum, en som samlet på slike band i signaturen sin.

Lenke til kommentar
Btw.: Kan ikke fatte folk som drikker så mye cola/brus generelt, og særlig ikke de som sparer på flaskene? Drikker kanskje 1l brus i mnd, og synes ikke det er noe spes godt. Og når jeg drikker brus, så er det sjeldent Cola, som så mange sverger til.

Men men. Svar fort, ellers sover jeg... :p

Det siste året har jeg brukt noe rundt 6-8000 NOK på Cola.

Så langt har det vært verdt det :D

Lenke til kommentar

Skal på klassetur i dag, det kan bli arti.

Jeg, og 89 andre 10ende-klassinger vil befinne seg på

Arcus Camping @ Sverige frem til helgen, det kan bli moro ;)

En kompis tar med sub, og jeg høyttalere og laptop, så vi blir vel å spille litt på hyttene :D

Ønsk meg god tur :)

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Skal på klassetur i dag, det kan bli arti.

Jeg, og 89 andre 10ende-klassinger vil befinne seg på

Arcus Camping frem til helgen, det kan bli moro ;)

En kompis tar med sub, og jeg høyttalere og laptop, så vi blir vel å spille litt på hyttene :D

Ønsk meg god tur :)

Jeg skal også til Polen og vet om ca 2-3 skoler til som skal...

Hvor mange skal egentlig til polen :scared:

Kjører dere "Hvite-busser"?

EDIT: Vi går ikke før om 1mnd dog :tease:

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Dusj! er lei av myten om at datanerder lukter, (noe som stemmer delvis) Men vær ihvetfall en av oss som prøver å kverke den myten

Dusj er for tapere. Ekte nerdfolk kan luktes fra langt unna!

Jepp stemmer, dusjen suger og datafolk lukter hehe... Hadde et uhell i dusjen i dag, hadde såpe på fingrene og glapp dusjen så den gikk i gulvet og knuste/sprakk og strålen gikk alle retninger utenom der den skulle ut, fikk ikke tatt dagens dusj :(

Må få meg en modifisert bilvask, så det funket bra på Jackass eller noe sånn :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...