Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil flytte vekk fra mammaen sin. Ingen husleie, ingen regninger, masse god mat.. Seriøst drømmesituasjon.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 SteffyBoy, ekke alle som har det sånn hjemme vettø. *spille høymusikk så ejg får plagd søss som har hatt nattevakt litt* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 SteffyBoy, ekke alle som har det sånn hjemme vettø. Seriøst? Kjipt... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Nåja. Å lage mat, rydde og vaske opp suger så det holder.. Å lage mat å vaske opp er det jeg har gjort de 2 siste åra...så det gjør meg absolutt ingenting...syntes faktisk det er gøy å lage mat, en av mine hobbyer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil flytte vekk fra mammaen sin. Ingen husleie, ingen regninger, masse god mat.. Seriøst drømmesituasjon.. Man merker ikke alt som skjer i huset før man flytter ut og må gjøre det selv.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil flytte vekk fra mammaen sin. Ingen husleie, ingen regninger, masse god mat.. Seriøst drømmesituasjon.. Man merker ikke alt som skjer i huset før man flytter ut og må gjøre det selv.. Ergo: ikke flytt ut Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) jo EDIT: fort som faen Endret 29. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil flytte vekk fra mammaen sin. Ingen husleie, ingen regninger, masse god mat.. Seriøst drømmesituasjon.. Man merker ikke alt som skjer i huset før man flytter ut og må gjøre det selv.. Ergo: ikke flytt ut Man må ta en oppveiing.. For: - Bo alene - Gjøre hva fan man vil, når man vil - Man må flytte for å gå på skole Mot: - Rydde selv - Vaske klær selv - Lage mat/vaske opp selv Jeg liker det, bortsett fra de mot-tingene da.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Å lage mat å vaske opp er det jeg har gjort de 2 siste åra...så det gjør meg absolutt ingenting...syntes faktisk det er gøy å lage mat, en av mine hobbyer Det er gøy å lage mat. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Ååå, like før jeg klikker nå, er så sinnsyk pain bare å svelge littegranne, føles som om piggtråd snurper seg rundt inni halsen min. Tror jeg går ut å skyter meg selv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 You do that! Skole imorra, ekle greier. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Forkjølelse var en feig grunn for å skyte seg selv Tror du bare burde droppe det jeg Jeg er nedlassa i lekser idag Kan ikke logge på msn engang for da får jeg aldri surra meg tilbake til leksene.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Forkjølelse var en feig grunn for å skyte seg selv Tror du bare burde droppe det jeg Jeg er nedlassa i lekser idag Kan ikke logge på msn engang for da får jeg aldri surra meg tilbake til leksene.. Vi har også no norsklekser til i morgen, men jeg husker faen ikke hva det var.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Vel, det er ikke mulig å få anti-aliasing på ren tekst.. Da må man legge det til i en bildeeditor og legge overskriften som bilde, noe som er mer båndbreddetrengende.. I header er det lagt på anti-aliasing, siden det er et bilde. Man kan bruke f.x PHP eller Flash som konverterer teksten til bilder, men bilder er som sagt mer krevende enn ren tekst. Ja jeg vet.. men noen transparente gif's ville vel ikke bli så store... ? Ville nok kosta på meg det var jeg deg.. hvertfall de tre navigasjonsoverskriftene.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Nå har jeg endelig fått oppdatert blogen, med bilder og tekst; Slik bor jeg nå.. Her er hva jeg syns om det.. hvor fikk du tak i det kjøleskapet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg er nedlassa i lekser idag Kan ikke logge på msn engang for da får jeg aldri surra meg tilbake til leksene.. Du har en viljestyrke jeg bare kan drømme om... Jeg orker ikke lekser uten forumet, winamp og msn... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Oh horray! Nå er skjegget mitt ENDELIG langt nok til at jeg får det inn i kjeften for å trimme det manuelt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Ja jeg vet.. men noen transparente gif's ville vel ikke bli så store... ? Ville nok kosta på meg det var jeg deg.. hvertfall de tre navigasjonsoverskriftene.. Tja, et bilde er uansett mange ganger større enn ren tekst.. Skal vurdere det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Oh horray! Nå er skjegget mitt ENDELIG langt nok til at jeg får det inn i kjeften for å trimme det manuelt Fint å vite. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Hrm... trenger ny mobil, og valget står mellom K700 og T630. Har lyst å bruke den sammen med Floats Mobile Agent, og T630 er visst best støttet der... Noen andre innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg