Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Øl er veldig namnam *sprette øl* :-) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Ja, får vell hoppe til køys... SnowDOG_....MIN, å kun min... ikke tenk på det engang Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Natta haddis! Pass godt på dama di Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 damnit! Ja...det er en sånn natt i natt. ikke lett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Hm, åssen fpr jeg vekk forhåndsvisningruta i Outlook Express..? Har tatt av haka på "Last ned melding automatisk i forhåndsvisningruten".. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 EDIT: risikerer Zkedar å bli bannet nå? Blir jeg bannet pga. en liten smilie så skal jeg jammen meg glise meg litt ihjel Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 EDIT: risikerer Zkedar å bli bannet nå? Blir jeg bannet pga. en liten smilie så skal jeg jammen meg glise meg litt ihjel Hm ja, men det som er ergerlig, er at det tar så lang tid før saken blir tatt opp internt.. Har jo gått mange dager siden Goophy ble banned.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Det kan hende denner er litt old, men jeg poster den forde: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Gammel men så jævli bra, elsker den der. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Den har jeg ikke lest på lenge... Sykt bra Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Hihi. Kjæresten min har glemt sekken sin her, så nå har jeg køla ned alle skrivebøkene hans Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Hva vil det si å køle ned en skrivebok? Jeg er fra sørlandet, vi bruker ikke det ordet her Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 EDIT: risikerer Zkedar å bli bannet nå? Blir jeg bannet pga. en liten smilie så skal jeg jammen meg glise meg litt ihjel Hm ja, men det som er ergerlig, er at det tar så lang tid før saken blir tatt opp internt.. Har jo gått mange dager siden Goophy ble banned.. Kan få lov til å opplyse om at absolutt ingenting er tatt opp internt. Hvem sendte goophy mail/PM til? Det hjelper (som kjent) ikke å sende sånt til den moddisen som har gjort det. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Hva vil det si å køle ned en skrivebok? Jeg er fra sørlandet, vi bruker ikke det ordet her Det vil si det samme som å tegne masse dritt (eller ikke dritt) rundtomkring i bøka. Tenk deg ordet kull, med litt mer O-Dal, dialekt blir det Køl. Derav, å køle ned. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 EDIT: risikerer Zkedar å bli bannet nå? Blir jeg bannet pga. en liten smilie så skal jeg jammen meg glise meg litt ihjel Hm ja, men det som er ergerlig, er at det tar så lang tid før saken blir tatt opp internt.. Har jo gått mange dager siden Goophy ble banned.. Ok, dette ble bare dumt... bannet for no så latterlig Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Dere kan hilse Goophy og si at han er unbannet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Dere kan hilse Goophy og si at han er unbannet. det var jo bra Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Æsj, ville egentlig på "Fahrenheit 9/11", men alt var utsolgt, så nå skal jeg på "super size me". Men først skal jeg trene Hw er ikkeno uten Mats Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Noen som har peiling på Adobe linsenser? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Dere kan hilse Goophy og si at han er unbannet. Man takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg