kaiern Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Det var noen syke priser.. No shit Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Det koster å være kar. Når jeg blir millionær skal jeg ha en annonse på lørdagen. Bare for gøy eller noe? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 da tar vi kvelden da... ikke frivillig vel å merke.. foreldre som ikke kan skjønne at det ikke er FARLIG å sitte på dataen etter en viss tid på kvelden [/whine] Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Da skal jeg hilse fra Goophy (Mats) som er bannet... savner han allerede Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Hææ? Hvorfor er han banned? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Nå har jeg vært ute for første gang på...tre måneder. Har inntatt alkohol og det var ikke mye, men jeg kjenner det. Det var den bursdagen! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Jeg må på gudstjenste imorgen fordi søss skal konfirmeres til våren og da er det sånn teit greie med at de skal presentere seg på en gudstjenste eller noe og hu var visst der når jeg hadde det og ville veldig gjerne at jeg skulle være med Da må jeg stå opp tidlig og sånn Og hva har man på seg på en gudstjeneste a? Stakkars Mats da, hvorfor ble han banned? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Da skal jeg hilse fra Goophy (Mats) som er bannet... savner han allerede Og han savner oss Hææ? Hvorfor er han banned? Han skulle visstnok ha linket til en torrentfil, som faktisk bare var en uskyldig smiley på en torrentside... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Djizez 45 brukere leser emnet "åpent brev til oyvind dhale" Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Bannet på grunn av smilies fra torrentbits med andre ord, herregud ALT SOM HETER TORRENT ER DA VEL FOR FAEN IKKE WAREZ MØKKA MODERATORER!!! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Synes også det var litt drøyt å banne Ghoopy for det der Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Korrekt, de fleste på dette forumet ville ikke ha skjekket url engang, og ihvrtfall ikke giddi å meldt seg inn på sida. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Men hva er torrent? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 ZkedaR, ro ned Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Re: banning. Hehe. Jeg regner med klage er sendt? Edit: satan så fort det skrives. Endret 28. august 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Men hva er torrent? WAREZ a term used by software pirates use to describe a cracked game or application that is made available over the Internet, usually via FTP/IRC/P2P, often the pirate will make use of a site with lax security. Widely used in cracker subcultures to denote cracked version of commercial software, that is versions from which copy-protection has been stripped. Hackers recognize this term but don't use it themselves. The WAREZ mentality discussed in this article connotes the mindset of the hackers/crackers who make this copyrighted media available. I was downloading WAREZ all night man! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Djizez 45 brukere leser emnet "åpent brev til oyvind dhale" Link? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Djizez 45 brukere leser emnet "åpent brev til oyvind dhale" Link? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...brev+til+oyvind Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 ZkedaR, ro ned I'm calm... Bare syns at moderator\admins på dette forumet kan skjekke litt nærmere før de banner en fyr... <- Å nei, en smilie fra torrentbits! Iiiik!!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Ja, jeg synes det er helt bak mål selv... Men men.. /me tar kvelden nå, skal opp tidlig i morgen.. Men først må man rense piercing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg