cnil Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er det prono han fyren driver med eller ?? meg eller? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 http://www.befuddle.co.uk/celebs/paris_hil...ton_drunk1.html Ho der tenker eg. Bare lurte siden eg hørte om ho på Letterman show på nrk2 i går. Hørte at ho hadde blitt filma mens ho hadde sex elns Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hørte at ho hadde blitt filma mens ho hadde sex elns Og det har vi jo ikke sett mye av... =P Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er det prono han fyren driver med eller ?? meg eller? Mente henne da er litt i min egen verden idag serru... Ååhhrrr... fikk enda en rar en... Har ikke kabel tv i område. Og likavel skulle hun vite installasjonspris og hvem kanaler vi levere... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hørte at ho hadde blitt filma mens ho hadde sex elns Og det har vi jo ikke sett mye av... =P riktig, men siden hun skal være med på det programmet senere så ville eg bare se den filmen han snakka om. Skulle visst være morro å se. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Grøss... da skal jeg ut... og etterpå er det prøve. Wish me løkk! See yah folks! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Grøss... da skal jeg ut... og etterpå er det prøve. Wish me løkk! See yah folks! Prøver idag også? hæh? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Lykke til btw ,men 2prøver på 2dager? Det høres ut som BY det.. Bergen yrkeskole.. Skal ha 2prøver (mandag og tirsdag) i neste uke.. Jaja.. FÅr se om jeg orker og lese.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) [Edit:nikkor og wabby er også avslørt. No shit you kidding me... : OMG nå var det lite liv her... Nettopp hatt Matte Tentamen som gikk til hell som vanlig... :grine: Endret 21. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Skolen vår har ikke tentamen Har fri nå, men sitter fortsatt på skolen og venter på en venninne for vi skal på mc'ern etter skolen. Yeah, vi har fått godis og varm drikke maskin Jeg har blitt maskinoholiker, drikker seks kopper te om dagen! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Skolen vår har ikke tentamen Har fri nå, men sitter fortsatt på skolen og venter på en venninne for vi skal på mc'ern etter skolen. Yeah, vi har fått godis og varm drikke maskin Jeg har blitt maskinoholiker, drikker seks kopper te om dagen! Have føøøn da Blitt cocaholiker nå jeg..drukker 24 bokser siden søndag.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) omg.. Har klart og rote vekk antistatisk armbåndet mitt.. Noen tips over hvor jeg kan lete? Jeg er veldig rotet så det er bare og komme med forslag. EDIT: fant det under et kretsskjema Endret 21. november 2003 av CFD Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 åhhh.. 2timer igjen.. De føles såååå lange... åhhhh.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Lykke til btw ,men 2prøver på 2dager? Det høres ut som BY det.. Bergen yrkeskole.. Skal ha 2prøver (mandag og tirsdag) i neste uke.. Jaja.. FÅr se om jeg orker og lese.. Prøv Osterøy da... der kom vi på skolen en dag, totalt uvitende om at vi skulle ha Norsk tentamen da... var ikke en jevla sjel som var forberedt! Btw tror denne prøven gikk greiere enn jeg hadde forventa... 3-4 skrevne sider må da telle for noe... men æsj, har sitti og forklart det lille og det store kretsløpet og hvordan blod blir fraktet gjennom kroppen... og det var da jeg kom til og tenke på noe som... eh... jah... Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei hei, tilbake idag. Idag er det LAN! PS : Ban DiKKy ! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ommagad, har klipt meg.. Fra hår i munn til hår til panna, omg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei hei, tilbake idag.Idag er det LAN! PS : Ban DiKKy ! PS, det er bedre å få seg litt dameparfyme på hånda enn å lane hele tia PS, vi DIGGER overdreven bruk av smileys PS, Dikky er alles venn. Gammelt jungelord. Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Øyh! Hu dama var nice. LAN = teh essensen av livet Den smileyen roxxxxer Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Prøv Osterøy da... der kom vi på skolen en dag, totalt uvitende om at vi skulle ha Norsk tentamen da... var ikke en jevla sjel som var forberedt! Btw tror denne prøven gikk greiere enn jeg hadde forventa... 3-4 skrevne sider må da telle for noe... men æsj, har sitti og forklart det lille og det store kretsløpet og hvordan blod blir fraktet gjennom kroppen... og det var da jeg kom til og tenke på noe som... eh... jah... haha... Noen ganger så skremmer du meg nesten litt altså.. okda.. veldig mye.. Menmen... nå er det bare 50min til jeg kan stikke herifra.. Og da blir det liv2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg