Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Skolen vår har ikke tentamen :woot:

Har fri nå, men sitter fortsatt på skolen og venter på en venninne for vi skal på mc'ern etter skolen. Yeah, vi har fått godis og varm drikke maskin ;) Jeg har blitt maskinoholiker, drikker seks kopper te om dagen!

Lenke til kommentar
Skolen vår har ikke tentamen :woot:

Har fri nå, men sitter fortsatt på skolen og venter på en venninne for vi skal på mc'ern etter skolen. Yeah, vi har fått godis og varm drikke maskin ;) Jeg har blitt maskinoholiker, drikker seks kopper te om dagen!

Have føøøn da ;)

Blitt cocaholiker nå jeg..drukker 24 bokser siden søndag.. :shrug:

Lenke til kommentar
Lykke til btw ,men 2prøver på 2dager? Det høres ut som BY det.. Bergen yrkeskole.. Skal ha 2prøver (mandag og tirsdag) i neste uke.. Jaja.. FÅr se om jeg orker og lese.. ;)

Prøv Osterøy da... der kom vi på skolen en dag, totalt uvitende om at vi skulle ha Norsk tentamen da... var ikke en jevla sjel som var forberedt!

Btw tror denne prøven gikk greiere enn jeg hadde forventa... 3-4 skrevne sider må da telle for noe... men æsj, har sitti og forklart det lille og det store kretsløpet og hvordan blod blir fraktet gjennom kroppen... og det var da jeg kom til og tenke på noe som... eh... jah... :love:

Lenke til kommentar
Prøv Osterøy da... der kom vi på skolen en dag, totalt uvitende om at vi skulle ha Norsk tentamen da... var ikke en jevla sjel som var forberedt!

Btw tror denne prøven gikk greiere enn jeg hadde forventa... 3-4 skrevne sider må da telle for noe... men æsj, har sitti og forklart det lille og det store kretsløpet og hvordan blod blir fraktet gjennom kroppen... og det var da jeg kom til og tenke på noe som... eh... jah... :love:

haha... Noen ganger så skremmer du meg nesten litt altså.. okda.. veldig mye..

Menmen... nå er det bare 50min til jeg kan stikke herifra.. Og da blir det liv2k ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...