ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Hm, en ting jeg og noen diskuterte her en dag; Hva er den optimale musematten for optisk mus..? En helt ensfarga, eller en med masse fargenyanser..? Uff. Litt vanskelig spørsmål siden det er mest smak og behag på sånt. Alternativer: allsop func steelpad icemat everglide fatal1ty pad hardOPC destrukt pad osv.. Edit: Det optimale er en ensfarget. Blir det for mange farger vil det optiske lyset bli vinklet alle veier og da går det /sheis/. Endret 27. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg tenkte ikke merke, men om det er fargenyanser som er mest optimalt for musen, eller om det er enfarget.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg tenkte ikke merke, men om det er fargenyanser som er mest optimalt for musen, eller om det er enfarget.. Jeg vet. Silly me. Hadde selv en mangefarget musematte før, og det funka mindre bra. Har en func nå (ensfarget) og den fungerer kjempefint. Ellers er det ingen spesielle farger som er bedre enn andre. Endret 27. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hitchhikers guide to the galaxy er kongebøker ja Sjekk denne Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Han jeg snakket med menta at det optimale var en matte som besto av bittesmå pixler i forskjellige farger, slik at musa fikk "tak" overalt.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 hva er det du skriver for å sende netsend? netsend "Maskin-navn" "beskjed"? ellerno Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Han jeg snakket med menta at det optimale var en matte som besto av bittesmå pixler i forskjellige farger, slik at musa fikk "tak" overalt.. Stemmer det Dette er en slik musmatte. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 hva er det du skriver for å sende netsend? netsend "Maskin-navn" "beskjed"? ellerno Net send i to ord. "net send jallamaskinen du er homo!!111oneone" Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hvordan kan jeg bruke andre mailadresser på MSN ? Istedet for å bruke [email protected] f.eks ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Ahh! Har hatt mye morro med det, ja. artig å lage sånt noe: @echo off :start net send [nettverksnavn] [beskjed] goto start $p4mz0r! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hvordan kan jeg bruke andre mailadresser på MSN ? Istedet for å bruke [email protected] f.eks ? registere mailadr på passport eller noe slikt.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hva er den optimale musematten for optisk mus..? En helt ensfarga, eller en med masse fargenyanser..? Den optimale optiske matten er lysfarget (reflekterer bedre lyset, og sparer strøm) og har mange små kontraster/nyanser. Et eksempel matten min, den har små kromme partikler smeltet inn i hvit/gjennomsiktig plast. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Ahh! Har hatt mye morro med det, ja. artig å lage sånt noe: @echo off :start net send [nettverksnavn] [beskjed] goto start $p4mz0r! Åssen filtype..? Oooh, Baywatch Hawaii.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 bare å lagre som *.bat fil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jaok. Hm, kan noen med kjemikunnskap fortelle meg hvilket blått stoff som er ufarlig i små mengder, som om man inntar gjør at man tisser blått en stund..? Drakk vel 4cl ellerno, og fikk beskjed om at det ikke gjorde noe.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 1000 innlegg! Jeg er superkul! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hm, kan noen med kjemikunnskap fortelle meg hvilket blått stoff som er ufarlig i små mengder, som om man inntar gjør at man tisser blått en stund..? Drakk vel 4cl ellerno, og fikk beskjed om at det ikke gjorde noe.. Blåbærsaft. Ikke nødvendigvis det stoffet du pratet om, men det har samme virkningene. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Ikke fan om det var blåbærsaft.. Såpass mye smakssans har jeg.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) ... Endret 27. august 2004 av Blax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg