Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... mottar mye spam på online.no-kontoen min (alt blir videresendt til gmail). Ser at alt blir sendt via nsc.no. Er dette Telenor sine servere? Ser også at mye av spammen ikke blir sendt til min adresse, men liknende adresser. Kan det være at Telenor sin mailtjener gjetter når den mottar mail som ikke er adressert riktig? Hvis dette er tilfelle, fører jo dette til masse unødvendig spam... :no:

Lenke til kommentar
Hmm... mottar mye spam på online.no-kontoen min (alt blir videresendt til gmail). Ser at alt blir sendt via nsc.no. Er dette Telenor sine servere? Ser også at mye av spammen ikke blir sendt til min adresse, men liknende adresser. Kan det være at Telenor sin mailtjener gjetter når den mottar mail som ikke er adressert riktig? Hvis dette er tilfelle, fører jo dette til masse unødvendig spam... :no:

veit ikke helt,men har mye spam jeg også... på det værste opp i mot 30 mails om dagen... :cry:

Lenke til kommentar

Hva med å IKKE redirecte, og heller prøve å flytte over abonnoment/kontoer osv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...