Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har ikke rett til å holde deg, det er faktisk bare politiet som har rett til å holde deg så lenge du ikke har begått alvorlige lovbrudd. Og å utgi seg for å være en annen regnes IKKE som et alvorlig lovbrudd. Men legget får du nok ikke tilbake.

Hm, de har ikke lov å holde deg uansett vel ?

De har vel heller ikke lov til å ta noe som er ditt, så legget har du rett på å få tilbake..

Lenke til kommentar
Hm, de har ikke lov å holde deg uansett vel ?

De har vel heller ikke lov til å ta noe som er ditt, så legget har du rett på å få tilbake..

De har lov å holde deg hvis du begår alvorlige lovbrudd, på lik linje som du har lov å holde folk som gjør alvorlige lovbrudd. Men om du tør det er en annen sak. (Jeg ville hvertfall ikke prøvd å holde igjen en psykotisk fyr på 2 meter og 150kg som bar kniv)

Legget vet jeg ikke, men de har vel ikke lov å ta det heller. I værste fall kan vedkommende som eier det komme å hente det seinere, problemet da er vel hvis det virker som om det var avtalt (at den som lånte det fikk låne det) kan begge bli utestengt/nektet adgang til stedet seinere.

Lenke til kommentar
SnowDOG, jeg vet du er her. Hvilken utdannelse har du?

(Det er ikke lov å ikke ville si det)

Noe stort noe. ;)

Edit: Idag har eg ikke spist en dritt. Igrunn har det vært lite mat i uken siden eg har som mål å gå ned i vekt. Men.....helgen starter idag og siden eg skulle ha ristorante pizza til middag så sparer eg den heller til senere idag når eg skal kose meg med film elns. :D:w00t:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...