HolgerL Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) SnowDOG, jeg vet du er her. Hvilken utdannelse har du? (Det er ikke lov å ikke ville si det) Endret 27. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 De har ikke rett til å holde deg, det er faktisk bare politiet som har rett til å holde deg så lenge du ikke har begått alvorlige lovbrudd. Og å utgi seg for å være en annen regnes IKKE som et alvorlig lovbrudd. Men legget får du nok ikke tilbake. Hm, de har ikke lov å holde deg uansett vel ? De har vel heller ikke lov til å ta noe som er ditt, så legget har du rett på å få tilbake.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 SnowDOG, jeg vet du er her. Hvilken utdannelse har du? (Det er ikke lov å ikke ville si det) Ja. Svar! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hm, de har ikke lov å holde deg uansett vel ? De har vel heller ikke lov til å ta noe som er ditt, så legget har du rett på å få tilbake.. De har lov å holde deg hvis du begår alvorlige lovbrudd, på lik linje som du har lov å holde folk som gjør alvorlige lovbrudd. Men om du tør det er en annen sak. (Jeg ville hvertfall ikke prøvd å holde igjen en psykotisk fyr på 2 meter og 150kg som bar kniv) Legget vet jeg ikke, men de har vel ikke lov å ta det heller. I værste fall kan vedkommende som eier det komme å hente det seinere, problemet da er vel hvis det virker som om det var avtalt (at den som lånte det fikk låne det) kan begge bli utestengt/nektet adgang til stedet seinere. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 SnowDOG, jeg vet du er her. Hvilken utdannelse har du? (Det er ikke lov å ikke ville si det) Ja. Svar! Hmm... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 SnowDog_ , send meg en pm om du vil ha GMail. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 er det sånn at folk driver å deler ut gmail her? isåfall hadde jeg ikke sagt noe om noen hadde invita meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 SnowDog_ , send meg en pm om du vil ha GMail. Har sendt til han for leeeeeeeeenge siden. Eid. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) SnowDOG, jeg vet du er her. Hvilken utdannelse har du? (Det er ikke lov å ikke ville si det) Noe stort noe. Edit: Idag har eg ikke spist en dritt. Igrunn har det vært lite mat i uken siden eg har som mål å gå ned i vekt. Men.....helgen starter idag og siden eg skulle ha ristorante pizza til middag så sparer eg den heller til senere idag når eg skal kose meg med film elns. Endret 27. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 SnowDOG, jeg vet du er her. Hvilken utdannelse har du? (Det er ikke lov å ikke ville si det) Noe stort noe. Feigt svar. Nå som du fikk gmail krever jeg at du svarer ordentlig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Let's talk about sexy baby...let's talk about you and me.... let's talk about all the good things..blalblalba LETS TALK ABOUUT SEX! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Ohhyeah..smakte med en saftig biff...*ligge rett ut å rape* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 salt and peppa faktisk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Let's talk about sexy baby...let's talk about you and me.... let's talk about all the good things..blalblalba LETS TALK ABOUUT SEX! Ingen utdanning da? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 er det sånn at folk driver å deler ut gmail her?isåfall hadde jeg ikke sagt noe om noen hadde invita meg *hoste ut stemmebåndet omtent* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Skulle egentlig på vors på Holmenkollen, men gidder ikke sitte en og en halv time på t-banen. Hvorfor må det være så langt til steder? Lenke til kommentar
salif Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Da er du bare ikke hol nok (: skaff deg lappen og bil Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 men egentlig er det fredag og der står jo FLERE kalde pils i kjøleskapet.......................oi nå er der 1 mindre Lurer på hva som hender på en dag som denne? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Noen flere som skal på the village i dag? Er det ikke premiere på den i dag? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg er så lei av kvinnfolk...de skal bare kverulere <---staves slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg