dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hehe. Hva med [email protected] da? Selv har jeg sikra meg [email protected], og er godt fornøyd med det! )) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 ja, irriterendes.. jeg kunne ikke ta [email protected] Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hehe. Hva med [email protected] da? Selv har jeg sikra meg [email protected], og er godt fornøyd med det! )) hehe. [email protected] synes jeg var litt tøff Ledig er den også.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Takker og bukker til snille ahpadt som ga meg en invite Så tar vi en dans. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg vil glede enda en forum rotte med gmail. PM meg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg vil glede enda en forum rotte med gmail. PM meg. Jeg vil glede 5. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) bah..må pakke, ska være på hytta til søndag men det er jo 0.5 liter sprit der jeg kan ta med hjem Endret 27. august 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Nice, Fragletrollet. Er Impulz der i dag! Men er du 18, da? Bare slik at du vet det så kommer dørvaktene til å være strenge der i kveld, mtp at de nettopp har åpnet igjen og fått tilbake skjenkebevilgningen. (Burde vel kanskje holde kjeft, jeg men. ) Vel, får kanskje låne leg av en kompis. Så vi får se. Urutt at jentene får gratis drikke da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Vett, Fragletrollet. Champis og greier! Men, men.. Advarer deg om at de er sykt strenge der nå som de har fått tilbake sjenkebevilgningen, og jeg tror de kan gjøre mye piss hvis de finner ut at du fake-legger. Blir 18 om 4 måneder selv. ))) *glede seg* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 De kan faktisk ikke gjøre en dritt, annet enn å si at du ikke får komme inn. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) jupp Endret 28. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 De kan faktisk ikke gjøre en dritt, annet enn å si at du ikke får komme inn. Jo. De kan ta deg for en rekke ting. De kan tilkalle politiet, ta fra deg legitimasjonen og holde deg igjen til politiet kommer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 De har ikke rett til å holde deg, det er faktisk bare politiet som har rett til å holde deg så lenge du ikke har begått alvorlige lovbrudd. Og å utgi seg for å være en annen regnes IKKE som et alvorlig lovbrudd. Men legget får du nok ikke tilbake. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Har du fake leg dimiles? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Har du fake leg dimiles? Jeg hadde. Det ble inndratt siste dag på Quart04, og har derfor bestemt meg for å drite i alt som heter fake-leg før jeg blir 18. 4 måneder får jeg faen meg klare. Var heldig på Quarten med tanke på hva som kunne skjedd.. Derfor har jeg slutta med fake-legg når det er såpass "kort" til jeg blir 18.... Edit: sluffy; men da har de vaffal rett til å gjøre noe.. Dra inn legitimasjonen.. Endret 27. august 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har fake leg. Jenta på mitt bilde er afghaner og har bart. En frekkhet at jeg kommer inn med det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Thea: Du ser jo ut som en afghaner med bart. Eg vil gjerne ha Gmail og eg skal innrømme at eg allerede har en men kan tenke meg en til foreldrene som sliter med hotmail dritet. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har fake leg. Jenta på mitt bilde er afghaner og har bart. En frekkhet at jeg kommer inn med det :!: Får bilder på netthinnen.. pain! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Thea: Du ser jo ut som en afghaner med bart. Jahjah. Kyss meg i rumpa. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Jahjah. Kyss meg i rumpa. Haha du vet godt at eg kysser rompen din. Anyways *ikke tenke koffert nå* :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg