ZkedaR Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 HELG!!! helg hele året Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Nå får jeg faen meg erfaring på åssen det er å være blind på ett øye! Slutt å syt. Velkommen til en allergikers hverdag i sommersesongen.. Så HVER dag hele sommeren så ser øyet ditt maltraktert ut? Er det så lite at synsvinkelen din er ikke større enn en colaflaske? En ting er at du sikkert ser lite, men jeg NEKTER å tro at øyet ditt hver dag ser ut som mitt gjør nå... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Bare en måte å finne ut på...bilde Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Bare en måte å finne ut på...bilde Nei. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Bare en måte å finne ut på...bilde Nei. Da taper du diskusjonen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Idag har jeg hatt en fin dag. Fikk tilbud om å hilse på kosteskaftet til en utlending. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Brum! Vi må seriøst få opp "Er du under 18 og vil ha tatovering; fuck off!"-skiltet vårt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 HELG!!! helg hele året det hadde vært digg ja Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Brum! Vi må seriøst få opp "Er du under 18 og vil ha tatovering; fuck off!"-skiltet vårt. Ikke det at jeg er så mye over 18 da. Men så vil jeg heller ikke ha tatovering. Endret 27. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Brum! Vi må seriøst få opp "Er du under 18 og vil ha tatovering; fuck off!"-skiltet vårt. La meg gjette: det kommer mange fjortisser og skal tatovere/pierce seg? topp sesong nå når skolene har begynt? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Bare en måte å finne ut på...bilde Nei. Da taper du diskusjonen.. Nei, for du har ikke svart meg på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Nei, for du har ikke svart meg på spørsmålet mitt. Jeg må se bilde for å avgjøre om det er værre eller bedre. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Nei, for du har ikke svart meg på spørsmålet mitt. Jeg må se bilde for å avgjøre om det er værre eller bedre. Det er et definisjonsspørsmål. Spørsmålet var, Så HVER dag hele sommeren så ser øyet ditt maltraktert ut? Er det så lite at synsvinkelen din er ikke større enn en colaflaske? En ting er at du sikkert ser lite, men jeg NEKTER å tro at øyet ditt hver dag ser ut som mitt gjør nå..., og du trenger ikke noe bilde for å svare på det... ) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Nei, for du har ikke svart meg på spørsmålet mitt. Jeg må se bilde for å avgjøre om det er værre eller bedre. Det er et definisjonsspørsmål. Spørsmålet var, Så HVER dag hele sommeren så ser øyet ditt maltraktert ut? Er det så lite at synsvinkelen din er ikke større enn en colaflaske? En ting er at du sikkert ser lite, men jeg NEKTER å tro at øyet ditt hver dag ser ut som mitt gjør nå..., og du trenger ikke noe bilde for å svare på det... ) Slutt å whine dimiles. Det er bare 3 dager av ditt evig lange liv. Allergi er noe vi har HVER J*VLA vår/sommer. Renner ut av nese og øyene. 3 lusne dager. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 HURRA jeg fikk stipend!! 6600 i høst, og 6600 til våren Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 HURRA jeg fikk stipend!! 6600 i høst, og 6600 til våren CHEAT! Jeg får ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 HURRA jeg fikk stipend!! 6600 i høst, og 6600 til våren CHEAT! Jeg får ikke. Jeg brukte trainer, jeg! www.life-hacks.com Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hihi, jeg har slengt inn min søknad, håper jeg får mer enn i fjor Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 HURRA jeg fikk stipend!! 6600 i høst, og 6600 til våren CHEAT! Jeg får ikke. Jeg brukte trainer, jeg! www.life-hacks.com den sia funker jo ikke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 FFS, Dimiles.....er ikke hverdag noen blir stukket på øyet. Post bilde!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg