Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører på masse musikk fra en laaang playlist og drikker litt 7up, kjeder meg bigtime hmm noe på TV tro :hrm:

Fikk Doom 3 idag (orginalen jeg har ventet på) så kan jo se om det henger seg så mye som det jeg lastet ned...

Burde egerntlig henge på en webshop og studere PC deler som jeg må oppgradere snart. Lurer på om jeg skal kjøpe en XP3200+ eller A64 3200+ 754, eller kanskje A64 3500+ 939 (det blir vel socket 754, eller er 939 bra?)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Helsiken. Holdt på å lete etter noen greier øverst i skapet og sto på en sånn trappe ting av metal som er liten med eg så sklei eg på en måte slik at dritten slo meg rett i ballene. Mener det har så vondt i ballene og magen at eg trodde eg skulle spy. Ahh vondt!!! :no:

Lenke til kommentar

Oi bare 105 dager til "Blade: Trinity" (Blade 3) kommer :p Fredag 5 desember... Har jeg planer da tro :hmm: hehe

Neida, planlegger ikke SÅ langt frem i tid, men liker Blade filmene så den må jeg få sett. Har vært bånn kino år frem til nå, ikke fått med meg noe :(

Lenke til kommentar
Ja da har du sovet godt lol

Men nå er det snart på tide å krype under dynen , kakke seg i hodet med en slegge å sovne inn av fugle kvitter. :hrm:

Jeg får ikke sove, det er det som er problemet.

Bare ligger og ruller og ser på eurosport :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...