tor_erik Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 haha, DEN setningen har jeg hørt få ganger.. kan vi ikke bare være venner.. Da gjør man sån ----> Second that. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 haha, DEN setningen har jeg hørt få ganger.. kan vi ikke bare være venner.. Da gjør man sån ----> Second that. Har det noengang skjedd at dere er forblitt venner? Eller er "å være venner" å aldri snakke med de, og alltid være anspent rundt de? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Være hjemme hos dem, se på film med dem. Gå ut og spise med dem, bare ha det hyggelig med dem og håpe på at det kan skje noe mer, som man egentlig vet aldri vil skje. Og som de har sagt aldri vil skje... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 haha, DEN setningen har jeg hørt få ganger.. kan vi ikke bare være venner.. Da gjør man sån ----> Second that. Har det noengang skjedd at dere er forblitt venner? Eller er "å være venner" å aldri snakke med de, og alltid være anspent rundt de? Ja, eller ei som jeg var sammen med en stund, der faktisk JEG sa; "kan vi ikke bare være venner" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Problemet er vel at jeg aldri prøver meg på de, fordi de er så gode venner Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg gir bort en gmail account til de 2 første som PM'er meg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Jenter er noen merklige skapninger Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 joda, har vært venner med de.. for meg står det høyest i livet å passe på at de rundt meg har det bra, om hjertet mitt sliter får det heller går.. driter i om jeg får problemmer så lenge folk jeg er glad i ikke har det Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Jenter er noen merklige skapninger Veldig, veldig sant. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) haha, DEN setningen har jeg hørt få ganger.. kan vi ikke bare være venner.. Da gjør man sån ----> Second that. Har det noengang skjedd at dere er forblitt venner? Eller er "å være venner" å aldri snakke med de, og alltid være anspent rundt de? Hmm, jeg og den siste eksen min er jo venner. Snakker med henne på MSN i dette øyeblikk. Endret 26. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Christ som denne tråden vokser på bare 24 timer :O Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Være hjemme hos dem, se på film med dem.Gå ut og spise med dem, bare ha det hyggelig med dem og håpe på at det kan skje noe mer, som man egentlig vet aldri vil skje. Og som de har sagt aldri vil skje... Story of my life.. Koselig at alle andre forblir venner med de, da... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg gir bort en gmail account til de 2 første som PM'er meg Du er ikke den eneste har tre invites igjen. Nå er det snart 24! Gleder meg litt, er jo litt spennende selv om det blir utrolig dumt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Shit, glemt at jeg har GMAIL jeg :!: Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) GMail? Gimme! edit: WEE! gmail4me Endret 26. august 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 hvor får man gmail? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Må få invites av noen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 "I want you to know I'd die for that moment..." *Prøve å peake på over 4k watt* Lenke til kommentar
cerion Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 hvor får man gmail? Alternativ 1 GB Mail Har ikke prøvd selv, bare fant det en plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg