Anette_ Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Går det bra igjen med typen anette? Hm. han var kjempeøt da han sykla ned for å trøste "masselassen" min siden den er det beste i verden elns ( masselassen = magen min ) Men han satt mest på dataen mens jeg lå og sov da... Og nå har han dratt for å se på russebil.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 I dag har jeg spist gratis Biltema-pølse! Skikkelig feite og gode! MMM! Og nå lager vi kanelboller.. Utover det så har jeg ikke tenkt til å være så veldig sunn i dag Hvorfor skal man /alltid/ tenke på helsa? Man skal da kose seg også. Takk, takk. Nå skal jeg spise fordi aphadt sier jeg kan være usunn *geipe til lillebror som ga meg fruktsalat..den kan han spise SELV* anette: frist han med litt tungekrøll da vel Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Å kan det være? Det hviler en forbannelse over oss... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Takk, takk. Nå skal jeg spise fordi aphadt sier jeg kan være usunn *geipe til lillebror som ga meg fruktsalat..den kan han spise SELV* Thats the spirit! Edit: Hvordan får dere tilgang til å se alle torrentbits smileyene? Får feilmelding hver gang jeg prøver å komme inn på mappa. Endret 26. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Å kan det være? Det hviler en forbannelse over oss... Min forbannelse går ut på at dama forsvinner i lange perioder Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) .. Endret 26. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Å kan det være? Det hviler en forbannelse over oss... Min forbannelse går ut på at dama forsvinner i lange perioder Ikke fått tak i henne enda? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 er det fortsatt folk som vil ha gmail? Jeg har noen invites her, PM om dere vil ha. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Seriøst.. Har du rotet bort dama di haddis? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Min forbannelse går ut på at dama forsvinner i lange perioder Min går visst ut på at ingen damer vil ha noe mer enn lett vennskap... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 SteffyBoy: Hva er en dykkedate? Date under vannet? Når en jente spør om du vil dykke med hun, og du tolker det som at hun ber deg ut på date Goophy: ah yes, kjenner til den der! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Seriøst.. Har du rotet bort dama di haddis? Var vell ikke no nytt det? Men dette gidder jeg seriøst ikke no mer... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Hvordan får dere tilgang til å se alle torrentbits smileyene? Får feilmelding hver gang jeg prøver å komme inn på mappa. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) #Link til torrents som er filmer, spill, musikk m.m. som er opphavsrettet er ikke tillatt. Linken er fjernet, og brukeren advart# Endret 26. august 2004 av It's me Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Min går visst ut på at ingen damer vil ha noe mer enn lett vennskap... Den er vi flere om. Jeg har en haug med jentevenner (det er veldig ofte det er mye mer hyggelig å snakke med og å være med jenter enn gutter), men det er liksom det. Skal tydligvis ikke bli dame på meg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 haha, DEN setningen har jeg hørt få ganger.. kan vi ikke bare være venner.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 haha, DEN setningen har jeg hørt få ganger.. kan vi ikke bare være venner.. Da gjør man sån ----> Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Min går visst ut på at ingen damer vil ha noe mer enn lett vennskap... Den er vi flere om. Jeg har en haug med jentevenner (det er veldig ofte det er mye mer hyggelig å snakke med og å være med jenter enn gutter), men det er liksom det. Skal tydligvis ikke bli dame på meg Cheer up, mate! De kommer, de kommer.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 *spam* Fant mange geniale: Likte spesiellt den siste! Og til sist, til de kewte blant oss: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg