Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heeeey!! 7 sider So3.

Når det gjelder Dikky og at han ble bannet pga "Cum on Allyse" ? Så synes jeg den er ramm.

Da burde jeg vært bannet i 7 år og 17 dager. Så mye dritt og ekkle ting jeg har snakket om på Søppel og #hw.no. Trur |Johnsen| og BBC vet hva jeg snakker om :D

Men men ;) Nok om det!

Kjærringer kan ikke rygge!!! :mad: Kjørte opp en lang trang vei til en parkeringsplass, så kom en bil ned. hun hadde kjørt 2,5 meter ned den smale veien mens jeg hadde kjørt 30 meter opp. Ville hun rygge 5 meter for å slippe meg forbi, NEIDA! ******...

Måtte rygge hele veien ned... Bare pga hun ike fant noen plass å parkere der oppe. Men 1337 som jeg er bak rattet så gikk det fett selv om ruta bak var fryst, fikk også parkeringsplass der oppe :mmmm:

Lenke til kommentar
Snart helg folkens :woot:

Sant så sant... Var ute på byen igår og feira bursdagen til en kamerat av meg, og nå sitter jeg på jobb og nynner denne teksten her:

"Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll med meg

Tenk på alt det morsomme vil sammen kunne gjort

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg"

... Gleder meg til å bli ferdig på jobb idag ;)

Lenke til kommentar

Ikke si det så høyt at penta hører deg.

Må alvorlig på dass men noen dusjer der og bruker lang tid. Forbanna blære altså. Lenge siden eg har vært så pissetrengt som nå. Minner meg om fjortiss dagene da vi drakk som pokker i byn så skulle vi på fest i bondelandet og var pisse trengt allerede når vi tok buss og det tok nesten 1 time å komme fram. Tror eg fikk orgasme når eg endelig pisset etter å ha gått ut av bussen.

:mad::mad::mad: *holde seg* :mad::mad::mad:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Snart helg folkens :woot:

Sant så sant... Var ute på byen igår og feira bursdagen til en kamerat av meg, og nå sitter jeg på jobb og nynner denne teksten her:

"Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll med meg

Tenk på alt det morsomme vil sammen kunne gjort

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg"

... Gleder meg til å bli ferdig på jobb idag ;)

LOL! den sangen skal eg fan meg synge som fy på neste fest. :lol::lol: kor har du fått den fra og har du mp3 av den?

Edit: Eg ser deg CFD. :p:

Edit:nikkor og wabby er også avslørt.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
LOL! den sangen skal eg fan meg synge som fy på neste fest. :lol::lol: kor har du fått den fra og har du mp3 av den?

Edit: Eg ser deg CFD. :p:

Edit:nikkor og wabby er også avslørt.

Jokke og Valentinerene - Hvis jeg var deg ,

fyren har mange andre bra sanger:

-Paranoid

-Jeg er redd

-To fulle menn

-Her kommer vinteren

Und so weiter ;)

- Avslørt ??? what are you talkin' 'bout bitch ?

Lenke til kommentar
Edit: Eg ser deg CFD.  :p:

Ånei.. Hva skal jeg gjøre.. Er viktigere ting enn og skrive på forumet til tider vetu ;)

hva :wow: ?!?!

Er du gal mann ??? Du kan ikke svikte The Forum !

O''store skjønne Forum, *bøye seg i støve*

Jeg var jo ikke innom forumet engang etter sånn 15:30 igår... Så jeg kan leve uten forumet i korte perioder.. Men da skal jeg ha en GOD GRUNN til det..

Lenke til kommentar

Jaja eg får spille litt BF1942 før eg legger meg. Var en liiiten mulighet på at de skulle være lan idag men eg tviler. Hvis ikke blir det sikkert kino. :shrug: Eneste pyet er at det avhenger at eg får penger av en kompis som skylder meg 500spenn.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...