Nilsen Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Hehe... Telenor slår til igjen hehe.. skal det liksom være en grunn til å kjøpe adsl fra dem? Jeg har ADSL fra Telenor og vil ha Catch, men kan ikke få fra de. det er alltid ett eller anna kødd med linja dems Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Min ordbok er ikke synonym nok. Jeg må ha Telenor ADSL! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Min ordbok er ikke synonym nok. Jeg må ha Telenor ADSL! Blir gjerne slik når det er begrensninger når man bor hvor man bor. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 20 minutter til. Lurer på om jeg klarer å stå opp klokka kvart på 6 imorgen. Det kan seriøst ikke skje noe på den tiden! Er det noen som er våken så tidlig? JEG er våken kvart på seks, skulle aldri sett på filmen på tv norge i går. Var så utrolig trøtt idag! Men jeg klarte ihvertfall å ikke sovne slik som jeg gjorde i fysikktimen på mandag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 20 minutter til. Lurer på om jeg klarer å stå opp klokka kvart på 6 imorgen. Det kan seriøst ikke skje noe på den tiden! Er det noen som er våken så tidlig? JEG er våken kvart på seks, skulle aldri sett på filmen på tv norge i går. Var så utrolig trøtt idag! Men jeg klarte ihvertfall å ikke sovne slik som jeg gjorde i fysikktimen på mandag Det er greit å være våken til kvart på 6, men å stå opp da? Det er bare tortur. Har sovnet i timen noen ganger, jeg og. Sist når vi så Amelie i fransken *gjeeeesp* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh.. tysk lærer'n vår har vært i tyskland i sommmer ferien.. nå skjønner ingen en dritt av hva hu sier. så gøy det er... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh.. tysk lærer'n vår har vært i tyskland i sommmer ferien.. nå skjønner ingen en dritt av hva hu sier.så gøy det er... Fransklæreren vår snakker fransk i timen, så alle sitter og ser på hun og later som vi skjønner ka det er hun babler om. Noen som kan anbefale et sted å få customized tskjorter? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh. skal vaske huset.. kan noen si meg hvem som fant opp vakse bøtte og klut? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh. skal vaske huset.. kan noen si meg hvem som fant opp vakse bøtte og klut? Jeg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh.. tysk lærer'n vår har vært i tyskland i sommmer ferien.. nå skjønner ingen en dritt av hva hu sier.så gøy det er... hadde tysk i et år jeg. læreren snakka enten tysk eller en sånn rar dialekt jeg ikke skjønte Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh. skal vaske huset.. kan noen si meg hvem som fant opp vakse bøtte og klut? Jeg. ahh.. har du adresse? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Her vært og sett på Kongen og Dronninga no. Tale og avduking av "kunst" og greier Haugesund er visst 150 år i dag så det har vært fullt fres heile dagen. Bløtkake og pølser har det også blitt deltut. Greit med gratis lunsj for ein stakkars student. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh. skal vaske huset.. kan noen si meg hvem som fant opp vakse bøtte og klut? Jeg. ahh.. har du adresse? ahpadt Sinsenkrysset 1 0221 OSLO Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 ahh. skal vaske huset.. kan noen si meg hvem som fant opp vakse bøtte og klut? Jeg. ahh.. har du adresse? ahpadt Sinsenkrysset 1 0221 OSLO *løper å banker på døra* du bor like ved onklen min.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Veeeeell... Sist jeg sjekka var ikke sinsenkrysset 1 en ordentlig addresse. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Edit *5 Gmail invites gitt bort* 4stk gis bort her. Gitt vekk en allerede. *Blunke søtt* Kan jeg få en? mail står i profilen min. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 5 900 i støtte.På denne søknaden er du for våren innvilget kr 5 900 i støtte. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Fikk du penger? Heldiggris. Endret 26. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Var det ikke du som egentlig ikke kunne få stipend? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Veeeeell... Sist jeg sjekka var ikke sinsenkrysset 1 en ordentlig addresse. sist jeg skjekka så bodde onklem min på sinsen. det er sandt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg