Suppelars2k Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Da jeg tittet innom tråden var ikke han den verste?? Vel, det han postet er sensurert bort ) Men det var blandt annet en "wanke-guide" som endte i "cum on allyse" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kilogram hadde jo et godt poeng, da. Nemlig at intern humor ikke har noe i et offentlig forum å gjøre. Jeg var bare snill gutt da. *kose allyse* ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hello girls! (Og jeg snakker til alle) Skal vi bare bli enige om at kilogram er teit, og nvoetfiv er kul? Hvorfor gjøre det mer komplisert? God natt btw.. Jeg skal køye nuh.. Planlegger å sove litt ordentlig i natt. Håper jeg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kilogram hadde jo et godt poeng, da. Nemlig at intern humor ikke har noe i et offentlig forum å gjøre. Jeg var bare snill gutt da. *kose allyse* ) ..og fordi vi bruker intern humor i ett offentlig forum så skal en bannes fra forumet i 1 måndte? Bah.. menneh.. jeg skulle sove ja Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det har jeg aldri vært enig i? Jeg sa at han hadde et godt poeng... Hva han velger å gjøre, ut i fra hans vurdering av poengets "lovstridighet" er en helt annen sak. Cheerleader-filmen på TV3 er najs. Kirsten Dunst er soet! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Ueland var og aktiv i bannen til DiKKy. Det er jeg skuffet over. Endret 20. november 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 En måned er ikke all verden heller, da. Eller...? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 http://www.vol.no/rubrikk/vis.asp?ID=14451 Meneh, nvoetfiv, egentlig så syns jeg Kilogram gjorde en god jobb, men dog, ban'en tok han ganske så hardt i. Men så er det da lov for dikky og sende en PM eller mail til forumstyret og klage. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det er ganske lenge i grunn. Spesielt er det ille når du er avhengig av et forum, og du ikke har tilgang. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er han banna fra #Hw.no og? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Leser du ikke SO3, gutt? Det stod j oi sted at han ble banna for spam. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Omg...DiMiles er bare en wannabe. Svakt dette karrer Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hm, jeg leste jo det seff, men trodde noen hadde unbanna han. Hvor lenge er han banna derfra da? Perm? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Fin mulighet til å få seg et liv utenom forumet, maybe? Kanskje han trengte en luftetur.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Lufteturer er oppskrytt Meneh...nå skal jeg gå ned og lage meg noen ostersmørbrød og ta ei øl etter en LANG dag. God natt folks og sov godt, så kanskje morrgendagen har noe positivt å bringe. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nå skal jeg ned og vaske håret og deretter sende litt sms og deretter forhåpentligvis sove. Nighty nighty... : Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Btw b-real, godt tips til å være servitør ( resturant ). Ha ei blokk der du deler opp det folkene har bestilt til hvor de sitter. f.eks: du tegner et bord til 4 , of skriver det de bestiller på hver sin side til bordet. Har egentlig flere tips sånn sett etter å ha jobbet både i resturanten og i baren på hotellet. Jobber mest i baren da...lenge siden jeg var og serverte i rest'en sist. Kanskje like så greit. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Omg...DiMiles er bare en wannabe. Svakt dette karrer Nå var du teit b-real. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 OMFG! http://pub.tv2.no/nettavisen/dagensbilde/article156799.ece Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 OMFG! http://pub.tv2.no/nettavisen/dagensbilde/article156799.ece OMG Det er ikke mulig!!! Tenk de venvittige magemusklene man må ha da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg