Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

faen..gymen på vgs har blitt en hard overgang..

det er en test vi må gjennom der vi må løpe så langt vi kan på 12min...og 3000meter er liksom det som regnes som ganske langt! og bare de med bewst form klarer å løpe så langt..

MEN! for å få 6 i gym, må man løpe 3200meter, og for å få 5 må man løpe 2900meter!!! må nok trene en del kondis ass :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
faen..gymen på vgs har blitt en hard overgang..

det er en test vi må gjennom der vi må løpe så langt vi kan på 12min...og 3000meter er liksom det som regnes som ganske langt! og bare de med bewst form klarer å løpe så langt..

MEN! for å få 6 i gym, må man løpe 3200meter, og for å få 5 må man løpe 2900meter!!! må nok trene en del kondis ass :no:

Koopatesten ja... :roll:

Artig den... klarte nesten 3500 meter på den sist gang jeg tok den. Altså er jeg fornøyd :D

Lenke til kommentar
faen..gymen på vgs har blitt en hard overgang..

det er en test vi må gjennom der vi må løpe så langt vi kan på 12min...og 3000meter er liksom det som regnes som ganske langt! og bare de med bewst form klarer å løpe så langt..

MEN! for å få 6 i gym, må man løpe 3200meter, og for å få 5 må man løpe 2900meter!!! må nok trene en del kondis ass :no:

Koopatesten ja... :roll:

Artig den... klarte nesten 3500 meter på den sist gang jeg tok den. Altså er jeg fornøyd :D

ja, vi kaller den Cooper-testen...

3500-meter er jo helt villt da :thumbup:

Lenke til kommentar
Den heter faktisk Cooper-testen, ikke kypa eller koopa eller noe annet fjas.

202% riktig. :yes:

 

/me suger på cooper-testen og andre løpetester. Har egentlig legeattest på at jeg ikke skal vurderes på dette, men det gir læreren min komplett fan i. Snakk om å ha favorittelever.! :mad::realmad::hrm::angry:

 

Edit: Normalt skal man få /ikke møtt opp/ om man kommer for sent til timen. I dag kom en kompiss av meg 1 time for seint i gymmen, OG FIKK IKKE EN JÆVLA ANMERKNING! :realmad: H*RELÆRER!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...