Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, hvis du henger med en god venn, så pleier vel dere også å drive med go'mobbing? Altså vennskapelig erting som går på intern humor?

Altså, HVIS dette faktisk gikk utover allyse på en negativ måte, eller ble oppfattet negativt, kan jeg ikke annet enn beklage.

Men, jeg tror det rett og slett var kilogram som ikke skjønte at dette ikke var vondt ment ;)

Men, jeg skal ikke trekke for mange konklusjoner før vi får en uttalelse fra Allyse muligens..?

Lenke til kommentar
Allyse burde da ta en spøk, men jeg er dog enig i at det kanskje tok litt vel av (ikke at det er MIN feil)... Men å STENGE tråden var litt unødvendig..

Ikke nødvendigvis å stenge den, men heller si at den ble stengt hvis vi ikke slutta med "hetsen". 1 måndtes ban av dikky, DET var unødvendig ffs..

Lenke til kommentar
kilogram burde ta en spøk, men jeg er dog enig i at det kanskje tok litt vel av (ikke at det er MIN feil)... Men å STENGE tråden var litt unødvendig..

Ikke nødvendigvis å stenge den, men heller si at den ble stengt hvis vi ikke slutta med "hetsen". 1 måndtes ban av dikky, DET var unødvendig ffs..

:yes: kloke ord.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...