dimiles Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 HalTan, du skjønte poenget. Er forskjell på å prute og presse seg på og faen meg ikke gi seg. Det kalles folkeskikk. cecolon: 3,5k? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 HalTan, du skjønte poenget. Er forskjell på å prute og presse seg på og faen meg ikke gi seg. Det kalles folkeskikk. Pruting handler om å presse prisen ned, helt greit spør du meg. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Pokkers pakkiser, ass. Pruter, for pokker. Burde dø hele gjengen. Ja og når dem ikke pruter, så stæler dem damene, jobbene og tinga våres! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Ja, men det finnes vel faen meg andre måter enn å presse personen og mase? Er det høflig, synes du? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Nei, skjønner følelsen du sitter med... Du merker fort forskjell på om noen vil bli enige om en pris som er grei for begge eller om noen gjør hva som helst for å få det billigst mulig. 3,5k er kanskje rimelig ja, får sjekke litt rundt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Ja, men det finnes vel faen meg andre måter enn å presse personen og mase? Er det høflig, synes du? Enig. cecolon: Sony Tver er jo ganske så bra, så jeg ville vell kanskje gitt noe mellom 3,5 og 4 for den. Ga 3500 for min 21" Sony. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Ja, men det finnes vel faen meg andre måter enn å presse personen og mase? Er det høflig, synes du? For å gjøre gode kjøp og gode salg, må man gjerne presse litt. Men det er klart at det er forskjell på å gi et seriøst bud, og å whine 24/7 på dårlig norsk om at man vil kjøpe ditt og datt for mindre penger enn det selgeren ønsker. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Nettopp, Jon@s. Jeg hadde seriøst blitt forbanna der. Hadde av prinsipp solgt boken til en annen, selvom budet hans var 10-15 kroner mindre. Gidder faen ikke selge boken min til en som maser som faen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Nettopp, Jon@s. Jeg hadde seriøst blitt forbanna der. Hadde av prinsipp solgt boken til en annen, selvom budet hans var 10-15 kroner mindre. Gidder faen ikke selge boken min til en som maser som faen. Nå er det bare snakk om 2/15 bøker elns. Får ikke solgt de andre. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Brukte 5000 kr på bøker idag jeg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Fikk melding av typen nå "Elsker deg jenta mi!! Du er så nydelig! Kan ikke fårestille meg en dag uten å vite at jeg har deg! Veldig søt du! Unnskyld.. KyssKyssKyss" Noen har visst endra mening siden istad Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Han prøver vel å holde på deg Jeg synes du bør ta et standpunkt og holde ved det, enn å la han gå usikker lenge før dere eventuelt slår opp... GL Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Han prøver vel å holde på deg Jeg synes du bør ta et standpunkt og holde ved det, enn å la han gå usikker lenge før dere eventuelt slår opp... GL Han er litt søt da Men jeg legger meg nå jeg, natti natt folkens Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Happy happy happy! Komplett har sendt meg en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123079&view=detailed Happy happy happy :tuhmbs: gratulerer... istede for den som var kaputt? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Natta Hm, nå har jeg lagd meg en salat for første gang, fikk lyst på av en eller annen grunn. Jaja, da får jeg se en episode av 24 til! (Serien var faktisk ganske spennende) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Kveldsmat: Ostesmørbrød, nudler og mais.. Alt på et fat. Bor man alene, så bor man alene.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Kveldsmat: Ostesmørbrød, nudler og mais.. Alt på et fat. Bor man alene, så bor man alene.. yummi yummi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 CS: Source er morsomt jo. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Ostesmørbrød er godt. Nudler er godt. Mais er godt. På en svær tallerken, så funker vel det fett..? Slipper man å vaske 3 små tallerkner istedet..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg