Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. :mad:

 

Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* :( 25kr fattigere og greier..

 

BTW: Er snakk om 2 faens bøker, så må jeg ha alt på "lager" her til sommeren, for da kan jeg selge de på bokhandelen.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. :mad:

 

Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* :( 25kr fattigere og greier..

Mange vil vel si at 25 kr er lite, men man får faktisk en halv halvliter eller 1/8 peppes-pizza for den summen.

Lenke til kommentar

Når det gjelder brukte bøker er det da helt naturlig å prute :) Slik er det vel for andre bruktvarer generelt.

 

Edit: jeg har en 29" 4:3 TV fra Sony, halvannet år gammelt. Kostet ca. 6 000 nytt, og har en treårs forsikring på den. Apparatet er godt som nytt. Hvor mye kan jeg ta for det?

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. :mad:

 

Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* :( 25kr fattigere og greier..

Mange vil vel si at 25 kr er lite, men man får faktisk en halv halvliter eller 1/8 peppes-pizza for den summen.

Enig. Folk syntes det er småpenger, men får jo 2stk 1.5L for det da. :hrm:

 

cecolon: Normalt er det halv pris. I dette tilfellet er halv pris 375.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...