HolgerL Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Kanskje du skal hjemme den på polet, PyroCX. Den hører ikke hjemme blant femtenåringer uansett. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Og hvorfor ikke?Det er en klar linje mellom fjortissfyll og å nyte en drink/ol/rusbrus,den er jeg langt bak! Sånn rent generelt er jeg enig med deg. Endret 24. august 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) glem det... Endret 24. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
KAS Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) 15 år og drikker sprit.. Har merkelig nok en mistanke om at han ikke er helt alene om det Endret 24. august 2004 av KAS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Hvor hjemmer dere andre gutter og jenter på 15 år spriten hen hemme?Jeg fant en genial plass men denne var liit skummel.Bak pcpulten min. Hr ik så mye sprit lizzm. Men hjemmr kokka'n i diverze hulrom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 15 år og drikker sprit.. Har merkelig nok en mistanke om at han ikke er alene om det Og da er det jo selvfølgelig akseptabelt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Happy happy happy! Komplett har sendt meg en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123079&view=detailed Happy happy happy :tuhmbs: Lenke til kommentar
KAS Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Og da er det jo selvfølgelig akseptabelt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Og da er det jo selvfølgelig akseptabelt. Har vi vært politisk korrekte nok for i dag? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Da var jeg hjemme igjen og har lest gjennom alt nytt i "mine innlegg". Ostesmørbrødene gjør seg ferdig i ovnen og jeg kommer sannsynligvis ikke til å kunne gå imorgen. Bra det ikke er skole. Nerding i 10 timer! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Og da er det jo selvfølgelig akseptabelt. Har vi vært politisk korrekte nok for i dag? Er ikke PK, det er min mening. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Er ikke PK, det er min mening. Din mening er PK. (Ikke at jeg er uenig, though, men drit i hele moralsk pekefinger-greia) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Hehe, syns heller 15-åringene bør klare seg med noen pils. Selv garvede sjømenn blir knocket ut hvis de får i seg nok sprit. *harr* *harr* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Er ikke PK, det er min mening. Din mening er PK. (Ikke at jeg er uenig, though, men drit i hele moralsk pekefinger-greia) Skal ikke komme med preken, skal være grei. Skriver heller et langt innlegg om hvor håpløs ungdommene nå til dags er i notepad, for så å slette det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* 25kr fattigere og greier.. BTW: Er snakk om 2 faens bøker, så må jeg ha alt på "lager" her til sommeren, for da kan jeg selge de på bokhandelen. Endret 24. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Herregud. Pruting er en del av boksalget. Hadde gjort akkurat det samme om jeg var ham. Pruter alltid, får det alltid billigere. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* 25kr fattigere og greier.. Mange vil vel si at 25 kr er lite, men man får faktisk en halv halvliter eller 1/8 peppes-pizza for den summen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Når det gjelder brukte bøker er det da helt naturlig å prute Slik er det vel for andre bruktvarer generelt. Edit: jeg har en 29" 4:3 TV fra Sony, halvannet år gammelt. Kostet ca. 6 000 nytt, og har en treårs forsikring på den. Apparatet er godt som nytt. Hvor mye kan jeg ta for det? Endret 24. august 2004 av cecolon Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* 25kr fattigere og greier.. Mange vil vel si at 25 kr er lite, men man får faktisk en halv halvliter eller 1/8 peppes-pizza for den summen. Enig. Folk syntes det er småpenger, men får jo 2stk 1.5L for det da. cecolon: Normalt er det halv pris. I dette tilfellet er halv pris 375. Endret 24. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Pokkers pakkiser, ass. Pruter, for pokker. Burde dø hele gjengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg