Anette_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Egentlig min dag også, men sitter ikke på Mac da Har brent ut 5 cd'er med mp3 som jeg skal legge på pc'en på skolen i morgen... Får ikke lov til å legge ting på dataene på skolen vi Håper noen tør å laste ned msn og legge det ut i år også.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Anette: du må jo ikke laste ned msn da..kan jo bare bruke web-messenger.. noen som vil gi meg en mp3-spiller som de ikke bruker ? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hehe, vi fikk lov til å ha MSN vi.. Tok oss et par timer å skjønne hvordan i h*lvete man logga av da... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 På skolen, (ikt) har vi "egene" pc'er... Fikk 3 disker.. 1 som jeg kan ha hva som helst på, untatt spill <---min favoritt 1 som skal være 2000 server på 1 til linux Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hm, på VGS fikk vi lov å ha MSN.. Jeg hadde i tillegg en "wannabe-admin"-tilgang slik at jeg kunne legge inn programmer på maskinene, som var sperret for vanlige brukere.. Admin var så giddalaus at han ikke gadd å gå fra en del av området til der jeg var, så han gav meg passordet.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 På Tanks VGS kan vi bruke MSN så mye vi gidder. Har faktisk fått et klasserom med 4 PC-er med bredbånd nå! Da kan jeg være enda mer på forumet... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Har faktisk fått et klasserom med 4 PC-er med bredbånd nå! NEVER MIND.... Endret 24. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har faktisk fått et klasserom med 4 PC-er med bredbånd nå! NEVER MIND.... Hva da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vi har bredbånd på alle dataene på skolen vi.. Fått nye dell pc'er på det ene datarommet da Skal bruke de i første time i morgen men jeg tviler på at de er klare.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vi har bredbånd på alle dataene på skolen vi.. Fått nye dell pc'er på det ene datarommet da Skal bruke de i første time i morgen men jeg tviler på at de er klare.. Det har vi og. Jeg mente at de 4 PC-ene stod i vårt klasserom, det er maaange flere på datarommene på skolen da! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Har faktisk fått et klasserom med 4 PC-er med bredbånd nå! NEVER MIND.... Hva da? Never mind...tror jeg har sniffa for mye mailing i dag Endret 24. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 neeeeei?? er det dataer på datarommet?????? dæven Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) neeeeei?? er det dataer på datarommet??????dæven Er faktisk det. Men det var ikke det jeg laget et poeng ut av, poenget var at det stod 4 PC-er i vårt klasserom, ikke på datarommet. Ehm, 4 pc'er <--- Er det normalt med flere enn 4 PC-er i et vanlig klasserom? Jøss, Bergen kommune er fattige gitt. Endret 24. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Anyways... Jeg så ALT for mange pene jenter i dag Holdt på å gå i bakken Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vet, det bare flommer over av pene jenter nå på sensommeren! *Glede seg til å gå rundt i byn i morgen* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Anyways...Jeg så ALT for mange pene jenter i dag Holdt på å gå i bakken Tror det er en gutteting det der.. å glo så sinnsykt på folk av det andre kjønn liksom Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Tror det er en gutteting det der.. å glo så sinnsykt på folk av det andre kjønn liksom En av gledene i livet, rett og slett. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Tror det er en gutteting det der.. å glo så sinnsykt på folk av det andre kjønn liksom Mhm, du har et point der... Men for min del er det: bare se, men ikke røre Men skal lov jeg SER! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvor hjemmer dere andre gutter og jenter på 15 år spriten hen hemme? Jeg fant en genial plass men denne var liit skummel.Bak pcpulten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg