hce Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hva med en kjæreste som slår da? Kom deg vekk så fort som mulig er mitt tips... Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjekt å være singel, men enda kjekkere å ha en fin kjæreste Du fornøyd med din? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 ... deg? ^^ Jeg hadde vært fornøyd jeg, kjæreste er kjæreste, om hun\han slår eller ei Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 tv3 forurenser nok en gang tv'n med en fotball kamp.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjekt å være singel, men enda kjekkere å ha en fin kjæreste Du fornøyd med din? hu kan ikke si noe annet her vettø fredrikrb: duuuuu.. ei jente som slår tror jeg ikke er sæelig mye å juble over Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Faen da! *sette opp "Neinei" på listen* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjekt å være singel, men enda kjekkere å ha en fin kjæreste Du fornøyd med din? Noen hinter etter komplimenter Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Faen da! *sette opp "Neinei" på listen* Hva mer har du på listen din? Hva er "no-go" på en kjæreste? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 tv3 forurenser nok en gang tv'n med en fotball kamp.. HVA? ER DET RBK-MACCABI HAIFA NÅ? HJELP! Takk for at du sa ifra. Fader, må kjappe meg. Bye, folks. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 fredrikrb: duuuuu.. ei jente som slår tror jeg ikke er sæelig mye å juble over Er det vel. Eller, jeg bare klorer under akten, slår sjelden - er ikke så SM av meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 fredrikrb: duuuuu.. ei jente som slår tror jeg ikke er sæelig mye å juble over Er det vel. Eller, jeg bare klorer under akten, slår sjelden - er ikke så SM av meg Rawr. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Faen da! *sette opp "Neinei" på listen* Hva mer har du på listen din? Hva er "no-go" på en kjæreste? Nå er det jo en som slår. Ellers er jeg åpen for det meste. Der det er hull er det håp. (Hørt av bjaa) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 tv3 forurenser nok en gang tv'n med en fotball kamp.. HVA? ER DET RBK-MACCABI HAIFA NÅ? HJELP! Takk for at du sa ifra. Fader, må kjappe meg. Bye, folks. "ok"..aiiight det sikkert Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Faen da! *sette opp "Neinei" på listen* Hva mer har du på listen din? Hva er "no-go" på en kjæreste? Nå er det jo en som slår. Ellers er jeg åpen for det meste. Der det er hull er det håp. (Hørt av bjaa) Det vil altså si at du kjører i begge filer? Eller holder du deg stort sett i England? :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hissig araber. Må nok slakte meg snart, kjøttet begynner å bli råttent. Anyways må gå nå..Nettopp hatt en venninne her, nå skal typen komme en tur for å si meg noe viktig.. Sikkert ikke så viktig:p Jeg har fritime fra jeg står opp til 12.15 i morgen også har jeg en time geo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hadde bare min kjæreste tid til meg... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hce: Det er snart vinter No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. nei serriøst! kom nettopp hjem fra gjøvik og det var dritt kaldt der! på mårran var det også kjempe kaldt! det er liksom vinter uten snø..men bare vent, det blir værre!! Hehe, ja jeg hører rykter om det.. @Ananas; Tømme saft..? Nice.. Oooh, fri i morgen.. Føles omtrent som barneskolen igjen. Gleder meg til skolen, og timeplanen råkker.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 timeplanen råkker.. Good for you, min gjør ikke Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Gjør ikke meg så mye å bare sitte på en Mac og surfe forumet... det er stort sett skoledagen min.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Egentlig min dag også, men sitter ikke på Mac da Har brent ut 5 cd'er med mp3 som jeg skal legge på pc'en på skolen i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg