Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

hce: Det er snart vinter ;):p

No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. :(

nei serriøst! kom nettopp hjem fra gjøvik og det var dritt kaldt der! på mårran var det også kjempe kaldt! det er liksom vinter uten snø..men bare vent, det blir værre!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. :(

nei serriøst! kom nettopp hjem fra gjøvik og det var dritt kaldt der! på mårran var det også kjempe kaldt! det er liksom vinter uten snø..men bare vent, det blir værre!!

du mener bedre :dribble:

vinter + kalvt = sitte foran datan :love::dribble::thumbup:

Lenke til kommentar

du mener bedre :dribble:

vinter + kaldt = sitte foran datan :love::dribble::thumbup:

*fixed errors*

Yeeees! Nerdetid! :wee:

Lenke til kommentar
bjaa: kjøpte den tidligere i dag, så jeg har bare overført bilder og kontakter fra p800-en. Må nesten få en liten dag på meg til å hive innpå snedige ting.

OKay ;)

Kan du sende meg en PM om du får taki noe stuff til den? Det hadde vært flott! :D

Nå er det film tid, Ocean Eleven .. :hmm:

Lenke til kommentar

Bæh. Sitter hjemme med dårlig samvittighet. Mamma lagde paella til meg, gjorde det i hastverk fordi hun skulle være aerobictrener om bare en halvtime. Så klarte broren min å knuse et vinglass, men hun skyldte på meg - og da helte jeg hele koppen min med saft over henne fordi jeg har et voldsomt sinne. Nå har hun ikke aerobictøy å trene med, og vel....

Jeg er så moden noen ganger. :blush:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Bæh. Sitter hjemme med dårlig samvittighet. Mamma lagde paella til meg, gjorde det i hastverk fordi hun skulle være aerobictrener om bare en halvtime. Så klarte broren min å knuse et vinglass, men hun skyldte på meg - og da helte jeg hele koppen min med saft over henne fordi jeg har et voldsomt sinne. Nå har hun ikke aerobictøy å trene med, og vel....

Jeg er så moden noen ganger. :blush:

Det var SLEMT! Seriøst, SLEMT!

Lenke til kommentar
Du finner nok ut av det skal du se :) Kjekt å være singel, men kjipt å være alene om vinteren.

Synes det er kjekt å være opptatt jeg, spesielt når jeg har så perfekt jente :love:

Men hun synes visst det er kjekt å være singel :cry:

Gjør jeg vel ikke, snusken min :love: Vil bare være med deg, jeg

Hvorfor prater du om hvor kjekt det er å være singel da :cry:

:love: tilbake

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...