Camron Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 hce: Det er snart vinter No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. nei serriøst! kom nettopp hjem fra gjøvik og det var dritt kaldt der! på mårran var det også kjempe kaldt! det er liksom vinter uten snø..men bare vent, det blir værre!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Nei, nå har jeg nerdet nok. Treningstid. Wohoo! Ned å ødelegge knær og håndledd! Edit: Endret 24. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 hce: Det er snart vinter No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. nei serriøst! kom nettopp hjem fra gjøvik og det var dritt kaldt der! på mårran var det også kjempe kaldt! det er liksom vinter uten snø..men bare vent, det blir værre!! du mener bedre vinter + kalvt = sitte foran datan Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 hce: Det er snart vinter No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. nei serriøst! kom nettopp hjem fra gjøvik og det var dritt kaldt der! på mårran var det også kjempe kaldt! det er liksom vinter uten snø..men bare vent, det blir værre!! du mener bedre vinter + kaldt = sitte foran datan *fixed errors* Yeeees! Nerdetid! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Usj, var bare 8 varmegrader her i dag.. Heldigvis kom det litt sol utpå dagen, slik at det tempen tok seg opp litt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 bjaa: kjøpte den tidligere i dag, så jeg har bare overført bilder og kontakter fra p800-en. Må nesten få en liten dag på meg til å hive innpå snedige ting. OKay Kan du sende meg en PM om du får taki noe stuff til den? Det hadde vært flott! Nå er det film tid, Ocean Eleven .. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 flere enn meg som ikke kommer inn på eurosport sin hjemme side? vær så snill og prøv for min skyld ? Eurosport hvis dere kommer inn, kan dere sjekke når Vektløftingfinalen begynner? den som er for menn-105kg.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Nå er det film tid, Ocean Eleven .. <hihi> OLD! </hihi> Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Nå er det film tid, Ocean Eleven .. <hihi> OLD! </hihi> greit den er gammal, men en av de beste filmene EVER! etter min mening da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Bæh. Sitter hjemme med dårlig samvittighet. Mamma lagde paella til meg, gjorde det i hastverk fordi hun skulle være aerobictrener om bare en halvtime. Så klarte broren min å knuse et vinglass, men hun skyldte på meg - og da helte jeg hele koppen min med saft over henne fordi jeg har et voldsomt sinne. Nå har hun ikke aerobictøy å trene med, og vel.... Jeg er så moden noen ganger. Endret 24. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 det der burde du heller fortelle mamman din ananas...det at du har dårlig samvittighet og sånn Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 greit den er gammal, men en av de beste filmene EVER! etter min mening da Joda. Den er ganske bra. @AnAnAs: Paella? NAM! *hoppe på bussen til oslo* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Du finner nok ut av det skal du se Kjekt å være singel, men kjipt å være alene om vinteren. Synes det er kjekt å være opptatt jeg, spesielt når jeg har så perfekt jente Men hun synes visst det er kjekt å være singel Gjør jeg vel ikke, snusken min Vil bare være med deg, jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Bæh. Sitter hjemme med dårlig samvittighet. Mamma lagde paella til meg, gjorde det i hastverk fordi hun skulle være aerobictrener om bare en halvtime. Så klarte broren min å knuse et vinglass, men hun skyldte på meg - og da helte jeg hele koppen min med saft over henne fordi jeg har et voldsomt sinne. Nå har hun ikke aerobictøy å trene med, og vel.... Jeg er så moden noen ganger. Det var SLEMT! Seriøst, SLEMT! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Det var SLEMT! Seriøst, SLEMT! Rub it in why don't ya Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Det var SLEMT! Seriøst, SLEMT! Rub it in why don't ya Ja, akuratt dette følte jeg at jeg måtte. For det er noe man bør ha en sperre mot. Ville ALDRI gjort noe sånt mot mora mi. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 jeg ville ikke gjort det der mot noen jeg..kanskje bare om de hade gjort det på meg først.. Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Du finner nok ut av det skal du se Kjekt å være singel, men kjipt å være alene om vinteren. Synes det er kjekt å være opptatt jeg, spesielt når jeg har så perfekt jente Men hun synes visst det er kjekt å være singel Gjør jeg vel ikke, snusken min Vil bare være med deg, jeg Hvorfor prater du om hvor kjekt det er å være singel da tilbake Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Kjekt å være singel, men enda kjekkere å ha en fin kjæreste Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Hva med en kjæreste som slår da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg