ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Å være singel har så langt ikke vært noe gøy edit: ahpadt: sorry, trodde de skulle poppe opp opera stoppet vel det. nå er den sendt hvertfall Forslag til navn på backup-gmailen min? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Hmm, kanskje greit med en mail til spam (som du registrerer på alle slags internettsider)? Nå er det på tide å komme meg ut og trene... har blitt endel dager siden nå, og kortet går ut om 4 dager Edit: må kjøre søstera mi klokka 7, så da ser jeg heller enda en episode av 24 først Endret 24. august 2004 av cecolon Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg får ikke lov å invitere noen til å bruke g-mail og så litt spam: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=287079 Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Du finner nok ut av det skal du se Kjekt å være singel, men kjipt å være alene om vinteren. Synes det er kjekt å være opptatt jeg, spesielt når jeg har så perfekt jente Men hun synes visst det er kjekt å være singel Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 hce: Det er snart vinter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Du finner nok ut av det skal du se Kjekt å være singel, men kjipt å være alene om vinteren. Synes det er kjekt å være opptatt jeg, spesielt når jeg har så perfekt jente Men hun synes visst det er kjekt å være singel STAAAAAAAAAAAAAAKAAAAR! Om det er sånn hun tenker, så er hun ikke noe å samle på, hce. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Pga langt hår? så merklig er vell ikke anette... Men ikke noe bedre som løser saken en å snakke samme... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 hmm, akkurat ryddet på rommet ca en time.. fjerna tomflasker for over 60 spenn.. + masse svenskebokser.. kasta 2 bæreposer med søppel og rydda opp i bøker og cd'r slitsomt men da fikk jeg igjen plass til anlegget mitt på rommet *spille høyt * Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 EHm, jeg har malet i dag også...STERK maling, har så vondt i hodet nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 proffe dv-cams Som i Canon XL-1/2 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Pga langt hår? så merklig er vell ikke anette...Men ikke noe bedre som løser saken en å snakke samme... hehe, er ikke så merkelig nei Han ringte meg nå da. Og lurte på hva jeg ville, svarte at jeg ville være sammen med han. Men han var litt trist da, sa at det føltes ut som om jeg allerede hadde slått opp. Hvis ikke ting blir bra igjen så blir det vel slutt.. Hvem vet.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Okei.. Frem til fredag kl 18:00 skal jeg prøve å kommunisere på søppel-delen av forumet KUN med smileys. Wish me good luck, jeg starter med en gang. Bli med da HalTan, forandring fryder Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 EHm, jeg har malet i dag også...STERK maling, har så vondt i hodet nå ouch, painting make me go dizzy. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Vist dere vil så går det bra... Vil dere ikke så går det vell som dere vil? Er dere i tvil, så kansje en "pause" hadde vært tingen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 KUN med smileys. gg_banned. Anette: HAR håret noe med det å gjøre? o_O Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Haltan: Det har INEGNTING med det å gjørem men jeg hadde vist klaga på håret hans en gang.. Jeg som tenkte istad at det var fint og greier Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 her var det jo..liv... endelig er jeg ferdig med oppkjøring og hele pakka til moped-lappen... mangler bare å fylle 16 nå så.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 hce: Det er snart vinter No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 hce: Det er snart vinter No shit. Jeg er sikker på det er vinter på Gjøvik nå.. Dæven, dritkalt på morgenen.. 5 grader her. *brr* Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Kjapt spørsmål: Har recorda en plate i Cool Edit Pro. Har kjørt popfilter, og nomaliserer nå til -4db. Det skulle funke bra nok til å brenne på en cd, det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg