Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dimdal - Morsomt å ha kamera og ettpar spill også. En mobil trenger ikke være kjedelig... Men alle har sine bruksområder. Jeg f.eks bruker planleggeren daglig når jeg har kjørejobber så den er viktig for meg.

Joda.. sant, men mobilkameraene har sålangt vært ganske mislykket.. de som er ute nå er kanskje bedre enn de jeg har sett men?

 

Dessuten har jeg et kamera og en mobil.

Lenke til kommentar
Nope, sorry. Elendig batteri-tid. Hadde den i en måned, mens min 6600 var på rep. Batteritiden er kort, dessverre.

Så lenge den varer en dag med normal bruk (litt ringing, litt kamera, litt radio..), så går det helt fint. Jeg lader uansett mobilene mine om kvelden.

 

bjaa: kjøpte den tidligere i dag, så jeg har bare overført bilder og kontakter fra p800-en. Må nesten få en liten dag på meg til å hive innpå snedige ting.

Lenke til kommentar
Ta også testen og le av hvor dumme amerikanerne mellom 18 og 24 år er.

Jeg fikk alle untatt én riktig. Jeg trodde Islam var den største religionen.

Bekreftet en del mistanker den statistikken som var der. Svenskene var vel de mest opplyste hvis vi skal tro den. Jeg var aldri usikker på et eneste spørsmål, og jeg håper de fleste som har fullført vgs. i Norge ikke svarer feil mer enn to-tre spørsmål maks.

Lenke til kommentar

Hmm.. Ble med typen min hjem etter skolen og spiste hos han og når han fulgte meg til bussholdeplassen klarte jeg å plumpe ut med at jeg ikke visste om jeg ville være sammen med han eller ikke, tror han ble dritsåra også spurte om om det var slutt da ( halvveis tull tror jeg) også sa jeg at det ikke var det også kom bussen min og sånn. Hadde jo litt lyst til å være singel men jeg vet ikke om jeg egentlig er klar for det, skummelt å være singel igjen da :p

 

Fikk melding av han nå da " Det er fordi jeg har langt hår ikke sant? Jaja, Lykke til i ditt nye josteinløse liv.. Klem

 

 

:cry: Vet ikke hvordan jeg skal tolke det jeg ass..

Vet ikke om han kødder eller e rseriøs heller.. :nei:

Lenke til kommentar
Hmm.. Ble med typen min hjem etter skolen og spiste hos han og når han fulgte meg til bussholdeplassen klarte jeg å plumpe ut med at jeg  ikke visste om jeg ville være sammen med han eller ikke, tror han ble dritsåra også spurte om om det var slutt da ( halvveis tull tror jeg) også sa jeg at det ikke var det også kom bussen min og sånn. Hadde jo litt lyst til å være singel men jeg vet ikke om jeg egentlig er klar for det, skummelt å være singel igjen da :p

 

Fikk melding av han nå da " Det er fordi jeg har langt hår ikke sant?  Jaja, Lykke til i ditt nye josteinløse liv.. Klem

 

 

:cry:  Vet ikke hvordan jeg skal tolke det jeg ass..

Vet ikke om han kødder eller e rseriøs heller..  :nei:

Høres ut som om dere eh.. kjenner hverandre godt.. :p Stakkaren tror at du vil slå opp fordi han har langt hår? :ermm:

 

Men helt seriøst.. Du er ikke sammen med en person bare fordi du ikke er sikker på om DU er klar for å være SINGEL. Det er rett og slett respektløst..

 

Jeg hadde blitt dritsåret om kjæresten min bare plumper ut med noe sånt rett før du går på bussen :no:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Høres ut som om dere eh.. kjenner hverandre godt.. :p Stakkaren tror at du vil slå opp fordi han har langt hår? :ermm:

 

Men helt seriøst.. Du er ikke sammen med en person bare fordi du ikke er sikker på om DU er klar for å være SINGEL. Det er rett og slett respektløst..

 

Jeg hadde blitt dritsåret om kjæresten min bare plumper ut med noe sånt rett før du går på bussen :no:

Det er ike pga. håret jeg da, og det vet han selv.. men jeg har snakka om det mye i det siste, også skulle jeg egentlig ikke plumpe ut med det da.. Men så dreiv vi å kødda litt også prøvde jeg å si at jeg kødda og han bare "Nei det gjorde du ikke"

 

 

Er ikke sammen med han bare fordi jeg ikke er klar for å være singel, er så utrolig glad i han! Han betyr utrolig mye for meg men ville kanskje heller hatt han som en venn.. :hmm:

 

 

Aner ikke hva jeg skal gjøre men får vel sitte og tenke litt og så ringe han.. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...