Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Ah. Ny telefon. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Gratulerer psilocybe Kult å få seg noe nytt å knotte på? hehe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Edit: jeg har fått en invite på Gmail... budrunden starter her Du kan få en dag med meg? Jeg kunne jo alltids gi deg et gammelt Geforce mx420 flashet til 440, hvis du vil ha det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 K700i. Snerten liten sak med tilsynelatende alt jeg trenger. Kameraet var dritbra i forhold til det i P800, og det er det jeg kommer til å bruke mest. Nå får vi bare se om batteritiden holder mål. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 God morgen Se her... morsom lesing. Edit: jeg har fått en invite på Gmail... budrunden starter her Du også ja? Jeg merket at jeg hadde fått idag... Merkelig sammentreff.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 K700i. Snerten liten sak med tilsynelatende alt jeg trenger. Kameraet var dritbra i forhold til det i P800, og det er det jeg kommer til å bruke mest. Nå får vi bare se om batteritiden holder mål. Nope, sorry. Elendig batteri-tid. Hadde den i en måned, mens min 6600 var på rep. Batteritiden er kort, dessverre. Legg også merke til at det er lys på kameraet. Du kan ta bilder i stummende mørket. Stilig! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Endelig hjemme fra skolen. *Sliten* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Når valgfagene begynner, neste uke, varer tirsdagen min 9 skoletimer. Fra 8 til 4. Jeg gleder meg allerede Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Ja batteriene på de fleste nye mobiler er for slappe, har du en underholdnings mob så er det jo meningen at den skal knottes på, men da holder holder det knapt en dag. Håper den nye typen batterier kommer snart, var vel NEC som hadde funnet opp noe som kunne komme allerede i år tror jeg. Det kommer ihvertfall to nye batterityper som varer utrolig mye lengre og som kan brukes på dagens batteridrevede "gadgets", varer mye lengre enn dagens ubrukelige batterier. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 God morgen Se her... morsom lesing. Edit: jeg har fått en invite på Gmail... budrunden starter her Du også ja? Jeg merket at jeg hadde fått idag... Merkelig sammentreff.. her også... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 God morgen Se her... morsom lesing. Edit: jeg har fått en invite på Gmail... budrunden starter her Du også ja? Jeg merket at jeg hadde fått idag... Merkelig sammentreff.. her også... Hvem skal få den, mon tro? Har flere som har lyst på den, hva skal jeg ta for den? Kanskje nummeret til søsteren til en fyr jeg kjenner Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 ARRRGHHHHHh! sitter å river meg i håret her! har et tonn med norsk lekser foran meg, skal annalyserer sånne f**** settninger. skrive liten stil om hvert ord da, skal liksom finne ut at ordet "telefon" er en oppoverbakkewonderbaumpronom Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Tøft psilocybe =) Har samme telefonen selv, er veldig veldig veldig fornøyd med den! Bestilte meg blåtann adapter om søndagen, så nå er det ikke lenge til jeg kan bruke den til å fjernstyre winamp ++ Men vær forsiktig med den, oppvar den alene i lomma, ikke med nøkler eller penger. Blir veldig veldig fort riper i skjermen på den har jeg merket, så nå er jeg veldig forsiktig. Har du noen spill, layouts eller noe du vil dele med meg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Humms... Jeg venter på en T630 i posten, men den kommer visst aldri. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 sitter på en p900, en t630 og en t610.. greit nok baaah.. sliten etter jobb.. digg å komme hjem og slækken med litt musikk og en KALD glasscola.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 God morgen Se her... morsom lesing. Edit: jeg har fått en invite på Gmail... budrunden starter her Du også ja? Jeg merket at jeg hadde fått idag... Merkelig sammentreff.. Lyst å invitere meg igjen da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 sitter på en p900, en t630 og en t610.. greit nok *skryte skryte* Sitter på 6600, 3650 , t630 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Ta også testen og le av hvor dumme amerikanerne mellom 18 og 24 år er. Jeg fikk alle untatt én riktig. Jeg trodde Islam var den største religionen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 sitter på en p900, en t630 og en t610.. greit nok Jøsses, har kun hatt en telefon jeg. En 3330, som jeg prøver å vekke til live nå. *kaste i taket* Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Min mobil trenger bare 3 primærefunksjoner; Ringe, ta imot samtale og sende/motta SMS. Mer enn det er bortkasta penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg