Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K700i. Snerten liten sak med tilsynelatende alt jeg trenger. Kameraet var dritbra i forhold til det i P800, og det er det jeg kommer til å bruke mest.

 

Nå får vi bare se om batteritiden holder mål.

Nope, sorry. Elendig batteri-tid. Hadde den i en måned, mens min 6600 var på rep. Batteritiden er kort, dessverre. Legg også merke til at det er lys på kameraet. Du kan ta bilder i stummende mørket. Stilig! :cool:

Lenke til kommentar

Ja batteriene på de fleste nye mobiler er for slappe, har du en underholdnings mob så er det jo meningen at den skal knottes på, men da holder holder det knapt en dag.

 

Håper den nye typen batterier kommer snart, var vel NEC som hadde funnet opp noe som kunne komme allerede i år tror jeg. Det kommer ihvertfall to nye batterityper som varer utrolig mye lengre og som kan brukes på dagens batteridrevede "gadgets", varer mye lengre enn dagens ubrukelige batterier.

Lenke til kommentar

Tøft psilocybe =)

 

Har samme telefonen selv, er veldig veldig veldig fornøyd med den!

Bestilte meg blåtann adapter om søndagen, så nå er det ikke lenge til jeg kan bruke den til å fjernstyre winamp ++

 

Men vær forsiktig med den, oppvar den alene i lomma, ikke med nøkler eller penger. Blir veldig veldig fort riper i skjermen på den har jeg merket, så nå er jeg veldig forsiktig.

 

Har du noen spill, layouts eller noe du vil dele med meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...