SnowDOG_ Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Nikkor: Din heldige horunge!! Kor i florida paradise skal du? Kor lenge skal du være og korfor? FFS!! Eg vil til miami/florida!! Eg skal seriøst flytte dit. En vakker dag...... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Jaja.. nu er planen følgende: sove, stå opp, drikke kaffe, kjøpe K700 og bli nedrent av navleberter. En god plan, spør dere meg. Høres flott ut K700 pwned 2k5 <-- har den selv I morra skal jeg begynne å småhandle for Bergenflyttinga mi Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 *snip* Bare kødder litt med Fragle. psilocybe er mobilfjortis. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Vi får ikke lov til å legge inn noen ting. Vi fikk egne datamaskiner som er personlige for oss på Media vi. Men de må leveres inn om 3 år. Også har vi heller ingen lekser, selv om vi kanskje får i almennfagene når disse starter opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Vi får ikke lov til å legge inn noen ting. Vi fikk egne datamaskiner som er personlige for oss på Media vi. Men de må leveres inn om 3 år. Også har vi heller ingen lekser, selv om vi kanskje får i almennfagene når disse starter opp. For en bajseskole du går på da! Ring meg om 3 år og fortell meg hva du har lært. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Vi får ikke lov til å legge inn noen ting. Vi fikk egne datamaskiner som er personlige for oss på Media vi. Men de må leveres inn om 3 år. Også har vi heller ingen lekser, selv om vi kanskje får i almennfagene når disse starter opp. For en bajseskole du går på da! Ring meg om 3 år og fortell meg hva du har lært. Enig. Gikk der ett år og jeg lærte læreren min ekstremt mye Photoshop ting som bare uber1337 folk vet som : layers gaussian blur opacity clone stamp Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Woah. Layers, hva er det forno? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Woah. Layers, hva er det forno? Kom noe slikt fra læreren også. Hvis ikke det er basic-PS-knowledge så vet ikke jeg altså Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Høres spennende og innovativt ut. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Noen her som fortsatt ikke har gmail ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Noen her som fortsatt ikke har gmail ? jeg! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Noen som har sjekket www.walla.com? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Noen her som fortsatt ikke har gmail ? Ohh ohh me me!! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Hmm, får vel ta kvelden. Natta hw Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Noen som har sjekket www.walla.com? Jeg fikk en popup om den, så det virker litt suspekt for meg... Å ja, jeg har popup stopper Jeg har heller ikke shema... Gmail Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Noen som har sjekket www.walla.com? Jeg fikk en popup om den, så det virker litt suspekt for meg... Å ja, jeg har popup stopper Jeg har heller ikke shema... Gmail Walla.com = crap Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Du reklamerer ikke med popup hvis du vil bli tatt seriøst Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 regga en konto bare for å se. Ser greit ut, lite reklame, men sååå tregt Testing fortsetter. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Har allerede en diagnose, ubrukelig... Tregheten gikk over fort, men den støtter jo faen meg ikke æ,ø og å engang... Bruker en god tid på å sende mailene dine og Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Walla.com=Jalla.com Nei eg går ut og tar meg en røyk så legge tid. Må ned på aetat imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg