SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Dobbel mongo post. Endret 20. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 OMG! Eg har fått meg dame!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Seriøst? Grattis! Skjedde det sånn plutselig bare? *bli glad på Mario's vegne* :woot: :woot: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 :grine: nei. Det var løgn. I only wish. Skulle bare blåse litt liv i tråden *grin* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det var dårlig gjort Mario!!! Jeg og Martin som ble glad på dine vegne ( Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det var jo ikke stygt ment. sorry :'( Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Pssst ! Fikk han Cobra en liten ferie pga. paint-tråden ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Eg vet ikke. Eg har hvertfall protestert og sendt PM til kilogram. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Greit, du er tilgitt Mario Synes det var teit å stenge den threaden btw, men hakke tid til å sende pm Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvilken av disse stemmer? 1 milliard = 100 millioner. 1 milliard = 1000 millioner. Hvis jeg har rett har vi en moddis med dårlige mattekunnskaper Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Paint tråd? url? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Halloen folkens. Idag er dagen etter igår. Etter hva da? :grine: nei. Det var løgn. I only wish. Skulle bare blåse litt liv i tråden *grin* Haha...genialt Jah, endelig hjemme. Er faktisk ikke så veldig sliten at det gjør noe. Men jeg sier bare...servitør er fan meg ikke no koselig yrke IMO. Hvordan i pul skal jeg huske alt folka skal ha? Tror jeg må finne meg et ******* smart opplegg for å huske hva gjestene skal ha Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 W00t? Hvorfor ble den stengt? Altså, kilogram burde ta litt mer forbehold før han er såå slem Hadde han visst at det er noe vi bare go'mobber med etter diverse vennskapelige syke ting som har skjedd på #hw.no ville han ikke gjort det.. Intern humor! IKKE, for å være kjipe mot allyse.. Jaja.. Lurer på om jeg ble utestengt også..? Hvis jeg får posta dette er jeg IKKE det.. Men altså.. Den tråden hadde POTENSIALE!! Det er faktisk sånne tråder som blir/er morsomme..! Hadde det vært meg vi kødda med istedetfor allyse hadde det ikke gjort meg noe som helst.. Jeg kjenner dere ffs! ARgh.. Jeg vil se wanke guiden Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Endelig tilbake, var ute i kulda og henta et kamera hos en kamerat...Han skulle ha det til å ta bilde av Opelen sin, en Kadett 2.0i GT Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hey, ikke utestengt.. Skulle bare mangle.. Vurderer å lage en "åpne paint tråden" petition.. Men samtidig.. stress Jeg har ikke advarsel en gang!! Han kunne vel gitt meg det..? Jehjeh b-real: Servitør=ikke holdbart med mindre du har klisterhjerne Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hehe, syk den paint tråden. Men dere, nå skal jeg faktisk legge meg, skal opp tidlig for jeg må kjøre toget til tønsberg for å jobbe på Clas Ohlson. Jobber der som utplasseringselev i to uker Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=171575 Haha, nå vet jeg hvordan jeg skal få litt advarsel Må bare vente litt.. høhø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg