Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hvorfor i svarte kan ikke folka i det programet 24 slå av ventilasjons anlegget når det er en virus bombe i hoved ventilasjonen? Det er greit det skal være spennende, men hvorfor ikke gjøre enkle ting rett? Greit det er en serie som er bra men slikt iriterer meg :realmad:

Agree. I det hele tatt at han prøvde å rekke seg etter den. Jeez. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i svarte kan ikke folka i det programet 24 slå av ventilasjons anlegget når det er en virus bombe i hoved ventilasjonen? Det er greit det skal være spennende, men hvorfor ikke gjøre enkle ting rett? Greit det er en serie som er bra men slikt iriterer meg :realmad:

det som irriterte meg mest var at når han først skulle putte finga under den gigavifta, at han ikke kunne kommer "litt borti" :p

Lenke til kommentar
Hysj hysj, jeg er kommet til episode 4 (?) i sesong 1 :D

Ja ja ja. Du har da litt og glede deg til da. Blir helt med på disse episodene jeg, sitter her å "små puster" under diverse spennende scener.

 

Nei god natt, må opp klokka 5 i morgen :sceared: Skal kjøre langt og må møte opp klokka 9 :sleep: kan det ikke bli sommer ferie igjen?

Lenke til kommentar
Det hadde jo blit sykt spennende hvis de også hadde reagert på en normal måte.... man prøver ikke å stikke hånda under en villt stor vifte bare for å ta tak i et skummelt virus... vente helt til torsdag for å se hvordan det går :mad: Skulle gått hver dag så vi kunne ha sett det med en eneste gang!

Hehe. Kjøp DVDen da vell. :p

Lenke til kommentar
Da er jeg tilbake fra første Bordtennis trening :w00t:

 

Dødsgøy :D

 

EDIT: *Masere høyre hånda*  :ermm:

 

:p

P.I.M.P! Du driver med bordtennis! Bordtennis er knallgøy, spiller det hver dag i hele sommeren. :yes:

 

Har lært meg "OL-serven". Har du noen triks jeg kan lære?

Read my friend, read!

Første trening ;) Men jeg har en bra taktikk...

*paint* :lol:

 

EDIT: Bildet:

bord.JPG

 

Etter jeg har slått ballen (rosa strek) så greier ikke han å smache tilbake og må ta en høy og sakte ball tilbake så smacher du ;)

 

(I know, PAINT-SKILLEZ!!!!)

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...