Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. Kranglet med mamma igjen. Nå har visst mamma og pappa blitt helt sammen igjen da, skal flytte sammen igjen.

 

Lurer egentlig på hvorfor jeg ikke liker det. Det er liksom bare noe i bakhodet mitt, vet ikke hva, men som sier at jeg ikke liker det. Kanskje dårlig gjort, men likevel.

 

 

Og, glemte en ting, mamma har begynt narkotikahysteriet sitt igjen da hun fant ut at jeg hadde vært på et narkotikaforum... argh.

Lenke til kommentar
*masse feil og drit*

(Jeg har 3MX og burde kunne dette, men det er sikkert feil).

Jepp

Vi får skylde på at skolen ikke har begynt skikkelig enda.

Tenk at jeg fikk 5 i 2MX. :blush:

 

Edit:

Fikk skulderen ut av ledd igjen nettopp, det er så usannsynlig lite deilig.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Jaja. Kranglet med mamma igjen. Nå har visst mamma og pappa blitt helt sammen igjen da, skal flytte sammen igjen.

 

Lurer egentlig på hvorfor jeg ikke liker det. Det er liksom bare noe i bakhodet mitt, vet ikke hva, men som sier at jeg ikke liker det. Kanskje dårlig gjort, men likevel.

 

 

Og, glemte en ting, mamma har begynt narkotikahysteriet sitt igjen da hun fant ut at jeg hadde vært på et narkotikaforum... argh.

Leit :( GL!

Lenke til kommentar
Enda mer reality DRIT på tvnorge. Er så møkkalei hele reality bølgen.

 

Dog eg må innrømme at eg satt og fulgte med på den dverg groom tingen. :blush:

den dverg greia var morsom da ;) hehe

 

Akkurat kommet hjem fra en kamerat, han har den mest nydeligste og klossete valpen hos seg..

Lenke til kommentar
Hvorfor i svarte kan ikke folka i det programet 24 slå av ventilasjons anlegget når det er en virus bombe i hoved ventilasjonen? Det er greit det skal være spennende, men hvorfor ikke gjøre enkle ting rett? Greit det er en serie som er bra men slikt iriterer meg :realmad:

Da blir det jo bare enda mer spennende da. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...