Staalkontroll Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Å hva tenker du på anette? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 *slurp slurp* Goodbye my lad Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) snart 24 -> finne frem litt diplom royal irish cream is, den er god Endret 23. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Enda mer reality DRIT på tvnorge. Er så møkkalei hele reality bølgen. Dog eg må innrømme at eg satt og fulgte med på den dverg groom tingen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 yes! baseball på viasat sport 1!!! eneste som det går ann å se på i dette tidspunktet... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Dog eg må innrømme at eg satt og fulgte med på den dverg groom tingen. Hva? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Jaja. Kranglet med mamma igjen. Nå har visst mamma og pappa blitt helt sammen igjen da, skal flytte sammen igjen. Lurer egentlig på hvorfor jeg ikke liker det. Det er liksom bare noe i bakhodet mitt, vet ikke hva, men som sier at jeg ikke liker det. Kanskje dårlig gjort, men likevel. Og, glemte en ting, mamma har begynt narkotikahysteriet sitt igjen da hun fant ut at jeg hadde vært på et narkotikaforum... argh. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) *masse feil og drit*(Jeg har 3MX og burde kunne dette, men det er sikkert feil). Jepp Vi får skylde på at skolen ikke har begynt skikkelig enda. Tenk at jeg fikk 5 i 2MX. Edit: Fikk skulderen ut av ledd igjen nettopp, det er så usannsynlig lite deilig. Endret 23. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Nå begynner jeg å merke at skolen har startet igjen. Har fått igjen trøtthetsfølelsen på kveldene. Suger litt egentlig, men samtidig er det digg å legge seg når man faktsik er trøtt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Faktisk kjøpt meg noen plater idag Dj Tron - Psychotic TriZt Delta 9 - Disco Inferno KozZz Endret 23. august 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm... Er det riktig av meg å ikke ha hørt om de platene? Jaja, jeg legger meg, er rett og slett drittrøtt. Natta! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm... Er det riktig av meg å ikke ha hørt om de platene? Jaja, jeg legger meg, er rett og slett drittrøtt. Natta! Du er nå ikke alene om det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 gjemmer meg unna dyna jeg også... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Jaja. Kranglet med mamma igjen. Nå har visst mamma og pappa blitt helt sammen igjen da, skal flytte sammen igjen. Lurer egentlig på hvorfor jeg ikke liker det. Det er liksom bare noe i bakhodet mitt, vet ikke hva, men som sier at jeg ikke liker det. Kanskje dårlig gjort, men likevel. Og, glemte en ting, mamma har begynt narkotikahysteriet sitt igjen da hun fant ut at jeg hadde vært på et narkotikaforum... argh. Leit GL! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 *legge seg tidlig i kveld* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Enda mer reality DRIT på tvnorge. Er så møkkalei hele reality bølgen. Dog eg må innrømme at eg satt og fulgte med på den dverg groom tingen. den dverg greia var morsom da hehe Akkurat kommet hjem fra en kamerat, han har den mest nydeligste og klossete valpen hos seg.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hvorfor i svarte kan ikke folka i det programet 24 slå av ventilasjons anlegget når det er en virus bombe i hoved ventilasjonen? Det er greit det skal være spennende, men hvorfor ikke gjøre enkle ting rett? Greit det er en serie som er bra men slikt iriterer meg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Da er jeg tilbake fra første Bordtennis trening Dødsgøy EDIT: *Masere høyre hånda* Endret 23. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Leit GL! Takk Damn. Psycotic TriZt hjelper vel ikke akkurat på humøret... tracklisting: 1 Silver Suffer 2 Psychotic TriZt 3 When Will It End 4 Anger 5 Sadists Wet Nightmare 6 It's Time 7 Deathfuck 8 PreeZentation 9 Reality Bleed-Through 10 Withdrawal Sunken 11 Nekrosodomy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hvorfor i svarte kan ikke folka i det programet 24 slå av ventilasjons anlegget når det er en virus bombe i hoved ventilasjonen? Det er greit det skal være spennende, men hvorfor ikke gjøre enkle ting rett? Greit det er en serie som er bra men slikt iriterer meg Da blir det jo bare enda mer spennende da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg