Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Eple og tuttifrutti! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 ok..er vel ikke direkte araber, men jeg er fra et land ikke langt unna hvertfall.. men hissig er noe jeg aldri er..noe som har en tendens til å gjøre folk oppgitte over meg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kan ikke trene i dag pga den brannslukkingssaken. Får 500 kr av bror for å rydde det opp mens han og mamma er ute. Jeg trenger penger, så da var saken avgjort. Får heller trene senere, penger kommer før helse Kanskje for sent men hvis det er et pulver apperat så ikke bruk støvsugeren for da tar du knekken på den, det pulvret setter seg overalt og er ikke helt greit å vaske vekk heller, kan få konsistens som lim i enkelte tlfeller. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Haha, kom en fyr fra NRK og skulle sjekke om jeg hadde TV.. Bruker dataen som TV, så jeg sa han kunne komme inn og se, men var litt skeptisk da jeg satt og såg på TV.. Mener å ha lest at en datamaskin ikke er lisenspliktig da det ikke er et fjernsynsapparat..? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Haha, kom en fyr fra NRK og skulle sjekke om jeg hadde TV.. Bruker dataen som TV, så jeg sa han kunne komme inn og se, men var litt skeptisk da jeg satt og såg på TV.. Mener å ha lest at en datamaskin ikke er lisenspliktig da det ikke er et fjernsynsapparat..? Den har en tuner siden den har tv kort og da er man kanskje lisenspliktig? se link Endret 23. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er det ikke avgift på både TV og TVkort? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 det er et pulver apperat så ikke bruk støvsugeren for da tar du knekken på den, det pulvret setter seg overalt og er ikke helt greit å vaske vekk heller, kan få konsistens som lim i enkelte tlfeller. Jeg merket det... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 NRK finansieres pr dags dato av TV-lisens som betales av de husholdninger og organisasjoner som eier eller disponerer et TV-apparat eller en annen mottaker av TV-signaler. "Ooooops.." *springe etter fyren* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Da har jeg røyket vannpipe og drevet med litt styrke. Hva har du i den pipa? Vanlig tobakk eller "skumle" saker? Til resten: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 er det no bra som går på tv'n idag egentlig? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hva har du i den pipa? Vanlig tobakk eller "skumle" saker? Til resten: Hva med en fin blanding? JA! SE PÅ TVNORGE NÅ! MIDGET MANSION Endret 23. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 "skumle" saker? Skummelt my ass... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 eller så kan jeg kaste meg foran en lastebil? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 eller så kan jeg kaste meg foran en lastebil? Postbil er jo gromt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 trokke det kjører så mange rundt omkring her på denne tiden av døgnet.. hva med busserullen? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 trokke det kjører så mange rundt omkring her på denne tiden av døgnet..hva med busserullen? men da stikker jeg..hvor på bussen er det best å kaste seg? ved blinklyset eller grillen? eller kanskje under dekket? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kast deg inn i bakenden på den når den står på rødt lys. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 trokke det kjører så mange rundt omkring her på denne tiden av døgnet..hva med busserullen? men da stikker jeg..hvor på bussen er det best å kaste seg? ved blinklyset eller grillen? eller kanskje under dekket? Tror det beste er å holde seg foran dataen for deg akkurat nå jeg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Aller helst kast deg midt i frontruta uten å bli sett før, da kan du dra med deg 10-20 personer til i døden Ja, det var irionisk ment... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg