ahpadt Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hrm... føler meg sløv for tiden. Er ferdig på VGS, og skal inn i militæret i slutten av september... Går bare og sløver om dagene Skal vi bytte? :!: Bortsett fra at jeg vil gå når det er utplassering og lærlingtid. Endret 23. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 må si folk har begynt å snakke mye om skolen her Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, hva gjør du da? Når mitt eneste mål for de nærmeste dagene er å se sesong 1 av 24, gleder jeg meg mer og mer til militæret Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) må si folk har begynt å snakke mye om skolen her Det er fordi skole er en del av livet til mange på forumet. Endret 23. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 må si folk har begynt å snakke mye om skolen her Det er fordi skole er en del av livet til mange på forumet. jaja..skjønner, men allikevel.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Seriøst; Bruker læreren tiden på sånt pjatt i medietimene? Tydeligvis.. og faen å kjedelig det var Men det var jo en av de første produksjonstimene så, folk "måtte" visst vite hvordan maskinene funket.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, noen som har et program som teller tastetrykk per minutt (gjerne korrekte, i forhold til en tekst)? Hadde vært tøft å se hvem som har flest tegn per minutt eller noe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, hva gjør du da? Når mitt eneste mål for de nærmeste dagene er å se sesong 1 av 24, gleder jeg meg mer og mer til militæret VK1 IKT-driftsfag. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Ah, sikkert interessant Jeg har gått bedøk med VB og Systemdrift, (IT-B hvert år), ganske greie fag. Mye av det hadde nok med lærerne å gjøre da Endret 23. august 2004 av cecolon Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hmm, hva gjør du da? Når mitt eneste mål for de nærmeste dagene er å se sesong 1 av 24, gleder jeg meg mer og mer til militæret VK1 IKT-driftsfag. Haha, det er jo hvertfall en av de mest slappe linjene.. En kamerat av meg går der, de har 1-2 timer undervisning og spiller CS resten.. er det sånn hos dere og ? edit: leif Endret 23. august 2004 av dimdal Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, hva gjør du da? Når mitt eneste mål for de nærmeste dagene er å se sesong 1 av 24, gleder jeg meg mer og mer til militæret VK1 IKT-driftsfag. Haha, det er jo hvertfall en av de mest slappe linjene.. En kamerat av meg går der, de har 1-2 timer undervisning og spiller CS resten.. er det sånn hos dere og ? edit: leif Vi får ikke lov til å legge inn noen ting. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Haha Oppdaget akkurat at det ikke er lov å ha mer enn 4 linjer i signaturen, etter å ha slitt med å lage en fin lenkesamling Like greit å ikke ha noen kanskje Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, noen som har et program som teller tastetrykk per minutt (gjerne korrekte, i forhold til en tekst)? Hadde vært tøft å se hvem som har flest tegn per minutt eller noe http://www.piqsoftware.com/downloads/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, hva gjør du da? Når mitt eneste mål for de nærmeste dagene er å se sesong 1 av 24, gleder jeg meg mer og mer til militæret VK1 IKT-driftsfag. Haha, det er jo hvertfall en av de mest slappe linjene.. En kamerat av meg går der, de har 1-2 timer undervisning og spiller CS resten.. er det sånn hos dere og ? edit: leif Så kos for de at de lærer så mye da Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Så kos for de at de lærer så mye da Hehe, det er sykt.. men de har faktisk fått noen oppgaver også da , dessuten så har de fleste som går der ganske god oversikt over pc/nettverk fra før, så lærer de jo mye i lærlingperioden også Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Da har jeg røyket vannpipe og drevet med litt styrke. Klokken 22 skal jeg møte kjæresten. Går supert mellom oss akkurat nå. Egentlig så går alt supert for tiden - skolen, venner og kjæreste Elsker samfunnslære har jeg funnet ut... Digg lærer også. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Da har jeg røyket vannpipe og drevet med litt styrke. Klokken 22 skal jeg møte kjæresten. Går supert mellom oss akkurat nå. Egentlig så går alt supert for tiden - skolen, venner og kjæreste Elsker samfunnslære har jeg funnet ut... Digg lærer også. hva slags smak bruker du på tobakken? selv liker jeg appelsin Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 hva slags smak bruker du på tobakken? selv liker jeg appelsin Bruker for det meste lakris, men litt eple og mango også. Minute Maid pærejuice anbefales som drikke! Drikker det når jeg blir spandert på på skolen Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 hva slags smak bruker du på tobakken? selv liker jeg appelsin Bruker for det meste lakris, men litt eple og mango også. Minute Maid pærejuice anbefales som drikke! Drikker det når jeg blir spandert på på skolen ok..eple er også godt hvor er du fra siden du røyker vannpipe? ikke mange nordmenn som gjør det etter det jeg har skjønnt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeg er en hissig araber med altfor høy blodomsetning http://photobucket.com/albums/v409/klinkekule/Vannpipe/ Se her for noen få bilder av vannpipa mi Endret 23. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg