Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Visuelt feit? Var det Gisse som sa det? Og nei, ingen av dere er feite, i det hele tatt, aldri, niks, nada, nope. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Visuelt feit? Var det Gisse som sa det? Og nei, ingen av dere er feite, i det hele tatt, aldri, niks, nada, nope. Jeg vet jeg ikke er feit - er bare noen tullete sossegutter som har fått -en-endelsene i vranga. :!: Var ikke Gisse som sa det, han er i England at the moment (euroklasse) EDIT: Broren min åpnet hele brannslukkingsapparatet da han var alene hjemme... fullt kaos her nå Endret 23. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Og nei, ingen av dere er feite, i det hele tatt, aldri, niks, nada, nope. Støttes fullt ut. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Helt enig HalTan. Jenter må ha litt å ta i. Ikke det at jeg liker feite jenter, men kan du teller ribbein eller ryggvirvler, uten å gå inn for det med hele sjela di, så er det noe veldig, veldig galt. Also, fat kids are harder to kidnap Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Visuelt feit? Var det Gisse som sa det? Og nei, ingen av dere er feite, i det hele tatt, aldri, niks, nada, nope. Det er de ikke, men om de var det: hadde du sagt ifra? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Ping: Holger. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Det er de ikke, men om de var det: hadde du sagt ifra? Altså, er en person et drog, og sier hun er feit, så skal jeg ikke nekte for det. Men jeg ville ikke påpekt det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Altså, er en person et drog, og sier hun er feit, så skal jeg ikke nekte for det. Men jeg ville ikke påpekt det. Ville du påpekt det til Carina? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Heh, du sier noe der... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Ville du påpekt det til Carina? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Det er alt for mange jenter med anorektiske tendenser på treningssenteret jeg trener.. sitter og sykler flere timer i strekk, værste er at de faen ikke blir tynnere heller.. Trening er mer enn bare øvelsene.. edit. leif Endret 23. august 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Eh. Hva har du røyka? Ble nettopp kalt "visuelt feit" i dag hvis det sier deg noe Anette, du kan jo pendle hit for å trene med meg da.. Røyker ikke jeg.. Men det hadde vært koselig å trena med deg da!!! Men gidder jeg ikke dra til drammen for å trene gidder jeg nok ikke dra til oslo heller Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) For å oppsummere: Dette er fedme. Ikke de livsnødvendige, latterlige lave fettprosentene folk whiner om. Endret 23. august 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Her er oppskriften kusinen min lagde da hun var liten. Den skal visst være veldig slankende: Et halvt glass cola + et halvt glass eplejuice Mikses sammen med det som er inni tyrkisk pepper. Drikk fort og hopp på trampolinen 10 ganger. Litt urovekkende, men søtt for det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Her er oppskriften kusinen min lagde da hun var liten. Den skal visst være veldig slankende: Et halvt glass cola + et halvt glass eplejuice Mikses sammen med det som er inni tyrkisk pepper. Drikk fort og hopp på trampolinen 10 ganger. Litt urovekkende, men søtt for det Minst 1000 sukkerbiter i den drinken der! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hmm, husker den tid når jeg jobbet i barnehagen, ei av "tantene" som hadde fått en slanke oppskrift av sykehuset: Masse kål Chilli nudler masse pirri pirri EDIT: glemte å si dette skulle kokes... Smakte jæv***, men ho gikk ned 5 kilo på 1 1/2 uke.. Endret 23. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hold dere unna raske karbohydrater.. Når de konsumeres stiger blodsukkeret og mer insulin blir produsert, dette fører til at karbohydratene legger seg som fett, og at du fortere får sultfølelse. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hold dere unna raske karbohydrater..Når de konsumeres stiger blodsukkeret og mer insulin blir produsert, dette fører til at karbohydratene legger seg som fett, og at du fortere får sultfølelse. og bla bla ... spis MAT. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Slanke seg på nudler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg