darkness| Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, Goophy. Vi får ikke lov å laste ned MSN eller noe slikt vi. Så sitter her med chat over nettverket og forum. Hvem bryr seg om slikt? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 prøvd WebMSN? Det funker overraskende bra Da var det til skolen om ca 1 time og 10 min.. begynner 12. Sommeren var så altfor kort Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Vi får ikke lov å laste ned MSN eller noe slikt vi. Hvem bryr seg om det er lov eller ei? Edit: darkness| hadde visst allerede bekreftet det. Endret 23. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Gah da startet jeg på skolen igjen og. Uff uff. kjedelig å stå opp kl 0600. Går 2. året på HiO ved Elektro. Har en del bøker som jeg skal selge.. Har faktisk en som skal kjøpe bøkene, han er fra forumet her. Når det gjelder chatting over nettet fra skolen her så er det utrolig fint å ha laptop. Og skikkelig kjedelig at den står hjemme. ( på skolen er msn forresten allerede innstallert av sysadmin ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, Goophy. Vi får ikke lov å laste ned MSN eller noe slikt vi. Så sitter her med chat over nettverket og forum. www.e-messenger.net Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 er jo morro å blokke brukere etter at du ser dem har instalert f.eks msn *eviladmin* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, ja, de kan jo bare prøve seg. *Printe ut passordlisten for alle elevene på skolen* Ja, adminene har faktisk det liggende ute til alle som vi se... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Når det gjelder chatting over nettet fra skolen her så er det utrolig fint å ha laptop. Og skikkelig kjedelig at den står hjemme. Livet i et nøtteskall... basta. Likevel, i dag er jeg gla mann. Bursdag og første skoledag på medier og kommunikasjon, har fått utdelt mac'en min, og legger merke til (i min vrede) at jeg ikke får lov til å innstallere programmer, som f.eks. en nettleser, hvilket hadde passet meg godt, da ie for macintosh er EKSTREMT retadert. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, ja, de kan jo bare prøve seg. *Printe ut passordlisten for alle elevene på skolen* Ja, adminene har faktisk det liggende ute til alle som vi se... sier litt om adminene dine.. tror ikke du trenger å ta det så tungt når det gjelder å legge inn ting.. HER DERIMOT er jeg admin Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, "Admin fra helvete". En ukes utvisning fra skolen for å i det hele tatt ta på pc'ene. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 ikke så ille da, men har da blokkert noen brukere nå å da for å bryte regler.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 BOFH!!!1one Vi har lært å opprette mapper på Mac. L33t! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Men da var det nok nerding fra skolen. *Løpe og skaffe seg noe mat* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Arrrrgh, venter på at de skal si at vi kan ta pause nå. Er EN DEL sulten. :S Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 BOFH!!!1one Vi har lært å opprette mapper på Mac. L33t! Argh, vi har ikke lært noe på Media enda. Sitter her nå på skolen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er ikke spesiellt vanskelig, det var mest ironi det her. vi hørte på om hvordan vi burde ha mappestruktur og greier. OHYEAH! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Yes yes, da var første skoledag ferdig. Bynt på grunnkurs elektro, 29 gutter og 1 jente på årets grunnkurs. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Argh, vi har ikke lært noe på Media enda.Sitter her nå på skolen. Forventer du å lære noe de første ukene? Blir nok mest papirmølle og bli-kjent-leker *Fortsette å lage grafisk profil for skolen* Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 På media lærte jeg INGENTING, bortsett fra hvordan man knuser et mac tastatur med hodet. Var ei helt ny linje nesten på skola, så lærerne kunne nesten mindre enn enkelte av elevene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Etter lang tids vurdering har eg kommet til konklusjonen at eg skal legge meg. Det er herved vedtatt! Møtet er opphevet. *dunk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg