Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det høres lite P.I.M.P ut. Når skjedde dette? Var det den eldgamle klisjèen om at du var postbud og skulle levere avisen, eller? :)

Det ene var på Möller Skøyen (bilbutikken) da jeg var 7. Ble bitt i låret av en svær schäfer. Det andre var på vei hjem fra skolen da jeg var 11. Auau.

 

Og dimiles: Helt enig. BÅNDTVANG.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal til Oslo neste helg og trenger pils. Har ikke blitt 18 enda, så jeg trenger en snill sjel som kan kjøpe for meg. Noen fra Oslo som vil hjelpe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Stikk på Lisas, wh1te. De selger til mindreårige. Kan finne ut flere butikker for deg i Majorstua-distriktet, om du vil.

Smooth, Pelle. Helgen er reddet. Da blir det filmmaking i fylla.

Lenke til kommentar
Jeg skal til Oslo neste helg og trenger pils. Har ikke blitt 18 enda, så jeg trenger en snill sjel som kan kjøpe for meg. Noen fra Oslo som vil hjelpe?

Herre min. Gå på en hvilken som helst butikk og kjøp den pilsen du trenger. :shrug:

 

Spesiellt Rema ved St.Hanshaugen.

 

EDIT: Lisas er svindyrt. For vestkantfjortisser det.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skal til Oslo neste helg og trenger pils. Har ikke blitt 18 enda, så jeg trenger en snill sjel som kan kjøpe for meg. Noen fra Oslo som vil hjelpe?

Herre min. Gå på en hvilken som helst butikk og kjøp den pilsen du trenger. :shrug:

Er ikke typen som kommer med en kasse øl til betjeningen for så å få et "har du leg?" slengt i fleisen.

 

Gjøre det for meg du? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...