Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan gjikk det på tentamen da?

I engelsk er jeg ikke sikker...ikke i side mål heller :evil: Men i matte gikk det sånn tålig trur jeg :D

Nei, det var vel orddelingen som gikk i dass :D

EDIT: Ikke ment for å henge deg ut eller noe slikt, bare for humorens skyld ;)

Endret av PT
Lenke til kommentar

****** ta! Snakket nettopp med han karen som kjørte på meg. Lang historie :mad: Han prøver å få meg til å gå utenom forsikringselskapet noe som er greit, men når han da tilbyr meg en sum som er laangt under det det koster å reparere den takker jeg nei. Da sier han at jeg " ligger der oppe" :mad:

Og når det gjelder forsikringsselskaper, hvis en d00d kjører på meg, da skal det KUN gå gjennom HANS forsikringsselskap right? Han byner å prate om masse annet tull :/

Så skjøner jeg ikke hva han sier heller, for han snakker dårlig norsk. ****** ta. :mad:

Lenke til kommentar

Hmmms...

WEEE jeg har navnedag på samme dag som ikke EN, men TO i klassen min har bursdag.. woho!

MEN dette er en litt teit dag, jeg har hatt mye hodepine de siste månedene. Så nå fikk jeg endelig dratt meg til en optiker for å sjekke øynene. Jeg har visst +1 på det ene og +1.25 på det andre øyet! :wow:, jeg er med andre ord litt, eller ganske langsynt! Jeg ser som en ørn, men å se som en ørn når man er langsynt er anstrengende, derfor hodepine... jeg må muligens ha lesebriller :grine:. Jaujau. sånn er det med den saken. Nå har jeg spist pølse forresten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...