Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber fire ganger i uken, så får ikke plass til alt det. Men tenkte å legge det opp slik:

Søndag: To timer med aerobic og tredemølle

Tirsdag: To og en halv time med spinning og styrke

Fredag: Tre timer med aerobic og kondisjon

Har ikke tid til flere dager...

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Så lenge en beveger seg, helst 3 dager i uka...

For ca 6 mnd sluttet jeg å trene ( da veide jeg 73 kg) å for ca 2 mnd siden veide jeg 81 kg...(begynte jeg å trene igjen)

Nå i dag veier jeg 74 igjen...

Så er ikke så mye som skal til....

Hehe, merket det jeg også.

Men jeg lurte egentlig på hvorfor jeg kastet opp. Var ikke fordi det var slitsomt, men plutselig fikk jeg bare alt opp i halsen mens jeg løp..?!

Lenke til kommentar

Hm, er det normalt å være jævli tørst dagen derpå..? Har tømt 1.5 liter Eplejuice nu, enda mer tørst.. Tror det er en brusautomat nede.. :hmm:

Heftig kveld i går, alle studenter slapp inn gratis på utesteder og hadde billig drikke.. Utpå kvelden ble det seff 20-årsgrense så da ble det verre, men en fadder kjente noen som jobba på en av plassene så jeg fikk komme inn med henne, tror jeg..:) Der var det 25 spenn for ALT, og man fikk mikse sammen det man ville.. :D (så lenge det ikke gikk utover reglene osv da)

Heh, satt utfor en bar ellerno, så kom det en svær mann i 50-åra og satt seg ned og sa han skulle ta meg med hjem.. :ohmy: Så ringte kona tror jeg og så gikk han.. :wee:

Må fikse noe mat, en boks Spaghetti ala Napoli, kanskje.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, merket det jeg også.

Men jeg lurte egentlig på hvorfor jeg kastet opp. Var ikke fordi det var slitsomt, men plutselig fikk jeg bare alt opp i halsen mens jeg løp..?!

Ta deg turen innom her kl 21.00 å still dem det spørsmålet, dette er folk som virkelig har peiling på trening...de har muligens et fornuftig svar, vist ikke ville jeg tatt turen til legen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...