ikkeno Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=240643 Han blir da far, og onkel til sine egne barn? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hun blir vel mor og tante da Jeg trodde det først var to gutter når jeg så på bildet.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Sykt er det vel jeg liker å kalle slikt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 I dag skal jeg trene. På den første gymtimen nå på fredag, kastet jeg opp 3 ganger på en joggetur. Merker at det er noe galt med kroppen, så må starte å trene fire ganger i uken igjen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 hørtes "bra" ut... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 hørtes "bra" ut... Ja, ikke sant. Blir oftere svimmel og greier også. På tide med exercise! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 I dag skal jeg trene. På den første gymtimen nå på fredag, kastet jeg opp 3 ganger på en joggetur. Merker at det er noe galt med kroppen, så må starte å trene fire ganger i uken igjen. samme skjer ved meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Mornings alle sammen! Etter en god natt med søvn og en herlig søndagsfrokost er jeg klar for en fartsfylt dag! Leste forresten NightFall ferdig igår, og nok en gang viser Asimov at han får det til Han er den nye store helten min, sammen med Clarke. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 må begynne å trene snart jeg og.. skal ha Cooper-testen på skolen...må løpe så langt en klarer på 12min..edt forventes at vi løper minst 2500meter!! trokke jeg klarer det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Ta en jogge tur anne vær andre dag... Så de dagene du ikke jogger, tar du turen på treningsenteret Endret 22. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg jobber fire ganger i uken, så får ikke plass til alt det. Men tenkte å legge det opp slik: Søndag: To timer med aerobic og tredemølle Tirsdag: To og en halv time med spinning og styrke Fredag: Tre timer med aerobic og kondisjon Har ikke tid til flere dager... Endret 22. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Så lenge en beveger seg, helst 3 dager i uka... For ca 6 mnd sluttet jeg å trene ( da veide jeg 73 kg) å for ca 2 mnd siden veide jeg 81 kg...(begynte jeg å trene igjen) Nå i dag veier jeg 74 igjen... Så er ikke så mye som skal til.... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 det der burde da være nok til at du ikke skal spy i gymmen på skolen da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jøsses, folket er jo oppe hele natten. Imponerende... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Så lenge en beveger seg, helst 3 dager i uka...For ca 6 mnd sluttet jeg å trene ( da veide jeg 73 kg) å for ca 2 mnd siden veide jeg 81 kg...(begynte jeg å trene igjen) Nå i dag veier jeg 74 igjen... Så er ikke så mye som skal til.... Hehe, merket det jeg også. Men jeg lurte egentlig på hvorfor jeg kastet opp. Var ikke fordi det var slitsomt, men plutselig fikk jeg bare alt opp i halsen mens jeg løp..?! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hm, er det normalt å være jævli tørst dagen derpå..? Har tømt 1.5 liter Eplejuice nu, enda mer tørst.. Tror det er en brusautomat nede.. Heftig kveld i går, alle studenter slapp inn gratis på utesteder og hadde billig drikke.. Utpå kvelden ble det seff 20-årsgrense så da ble det verre, men en fadder kjente noen som jobba på en av plassene så jeg fikk komme inn med henne, tror jeg.. Der var det 25 spenn for ALT, og man fikk mikse sammen det man ville.. (så lenge det ikke gikk utover reglene osv da) Heh, satt utfor en bar ellerno, så kom det en svær mann i 50-åra og satt seg ned og sa han skulle ta meg med hjem.. Så ringte kona tror jeg og så gikk han.. Må fikse noe mat, en boks Spaghetti ala Napoli, kanskje.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hehe, merket det jeg også. Men jeg lurte egentlig på hvorfor jeg kastet opp. Var ikke fordi det var slitsomt, men plutselig fikk jeg bare alt opp i halsen mens jeg løp..?! Ta deg turen innom her kl 21.00 å still dem det spørsmålet, dette er folk som virkelig har peiling på trening...de har muligens et fornuftig svar, vist ikke ville jeg tatt turen til legen... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Marvil: hørtes ut som du hadde en spennende dag igår da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Denne siden anbefales: http://www.fake-detective.com/ Synes den er artig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Marvil: hørtes ut som du hadde en spennende dag igår da Kan ikke klage.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg