Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan du ikke ta med deg pcen engang??

Nope. Har ikke med noen PC fordi vi blir boende to i den leiligheten, og om en av oss skal ha med PC, så skal helt sikkert den andre det også. Og da blir det ganske så trangt om plassen. Samt at strømregningen ikke blir like dyr uten PC. ;)

Dessuten har jeg ikke stort å gjøre på PC'en uten Internett. Spiller aldri noe uansett. :)

Lenke til kommentar

Nope. Har ikke med noen PC fordi vi blir boende to i den leiligheten, og om en av oss skal ha med PC, så skal helt sikkert den andre det også. Og da blir det ganske så trangt om plassen. Samt at strømregningen ikke blir like dyr uten PC. ;)

Dessuten har jeg ikke stort å gjøre på PC'en uten Internett. Spiller aldri noe uansett. :)

Ta ut harddisken, og pjått den i pcen til person nummer to. Null problem!

Lenke til kommentar

Ta ut harddisken, og pjått den i pcen til person nummer to. Null problem!

enkelt og greit........

Lenke til kommentar
skrive viktige Word dokumenter :p

neida.. du får ha en fin tur i nytt hjem da..

Hehe, er ikke akkurat typen som gjør det heller. ;)

Men, det kunne vært lurt å ha en PC der uansett, siden jeg skal gå medier og kommunikasjon. Hadde vel vært lurt med noe digitalt, da. :p

Menmen, får se om jeg ikke får drasset med meg vraket senere en gang. :)

EDIT: Forresten, takktakk. :)

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar
Nei, men jeg føler meg bare låst innenfor visse gjerder/murer uten internett.

Det samme føler jeg!

Og det er nok ikke særlig med Internett-tilgang i en leilighet som tilhører en 80 år gammel dame, som bor der selv om sommeren, og som leier den ut resten av året. :thumbup:

kan du bare bo der til sommeren igjen da? :hmm:

Lenke til kommentar
Nei, men jeg føler meg bare låst innenfor visse gjerder/murer uten internett.

Det samme føler jeg!

Og det er nok ikke særlig med Internett-tilgang i en leilighet som tilhører en 80 år gammel dame, som bor der selv om sommeren, og som leier den ut resten av året. :thumbup:

kan du bare bo der til sommeren igjen da? :hmm:

Neida, om sommeren deler han seng med 80-åringen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...