SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er en smule fll, bare gahmra løs på stastene istad, brydd meg enelit ikke om hva som kom til å skje .Sorry sorry. Men er trøtt og beruster. Jeg tror ikke på deg :!: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jippi, i morgen flytter jeg inn i min egen leilighet i Trondheim. Så da er jeg nok pent nødt til å klare meg uten både PC og Internett en god stund fremover. Lurer på om jeg klarer det, jeg. Men fy, det skal bli godt å flytte for seg selv. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er en smule fll, bare gahmra løs på stastene istad, brydd meg enelit ikke om hva som kom til å skje .Sorry sorry. Men er trøtt og beruster. Jeg tror ikke på deg :!: NIEVLE!!!!!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Uten internett? går det an? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er en smule fll, bare gahmra løs på stastene istad, brydd meg enelit ikke om hva som kom til å skje .Sorry sorry. Men er trøtt og beruster. Jeg tror ikke på deg :!: ikke jeg heller Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er en smule fll, bare gahmra løs på stastene istad, brydd meg enelit ikke om hva som kom til å skje .Sorry sorry. Men er trøtt og beruster. HAHA! :!: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jge bryr meg ikke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fikk du deg noe da drazen? Smoochie smoochie i det minste? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er en smule fll, bare gahmra løs på stastene istad, brydd meg enelit ikke om hva som kom til å skje .Sorry sorry. Men er trøtt og beruster. Jeg tror ikke på deg :!: NIEVLE!!!!!!! [tolkmode]NEIVEL!!!!!!!?[/tolkmode] Høres skummelt ut ZybiX Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Forresten er det noen som vet om hotmail eller gmail kan brukes på outlook express for å sender/ta imot mailer uten å måtte logge seg nettsiden? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Ingen internett skjønner jeg, men korfor ingen pc? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Det kan bli hardt uten Internett ja. Spesielt de første dagene/ukene/månedene. Men jeg får vel finne meg noe annet å drive på med i stedet. Tenkte jo å begynne på en eller annen form for kampsport. Kan nok bli ti hakk for kjedelig å sitte hjemme hele dagen, hver dag. EDIT: Har ikke med noen PC fordi vi blir boende to i den leiligheten, og om en av oss skal ha med PC, så skal helt sikkert den andre det også. Og da blir det ganske så trangt om plassen. Samt at strømregningen ikke blir like dyr. Endret 21. august 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fikk du deg noe da drazen? Smoochie smoochie i det minste? Nei, jævla oølsefest. -:(:( Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Forresten er det noen som vet om hotmail eller gmail kan brukes på outlook express for å sender/ta imot mailer uten å måtte logge seg nettsiden? Jepps. Gjorde det selv. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Forresten er det noen som vet om hotmail eller gmail kan brukes på outlook express for å sender/ta imot mailer uten å måtte logge seg nettsiden? hotmail kan brukes til det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fikk du deg noe da drazen? Smoochie smoochie i det minste? Nei, jævla oølsefest. -:(:( Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 KA KALTE DU MEG????? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jippi, i morgen flytter jeg inn i min egen leilighet i Trondheim.Så da er jeg nok pent nødt til å klare meg uten både PC og Internett en god stund fremover. Lurer på om jeg klarer det, jeg. Men fy, det skal bli godt å flytte for seg selv. kan du ikke ta med deg pcen engang?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fikk du deg noe da drazen? Smoochie smoochie i det minste? Nei, jævla oølsefest. -:(:( Pølsefest? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 åh jeg er så drunk og bortreist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg