Fredrik Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 SnowDog_, ikke ennå, wank mens du kan. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) jeg blinker i rundkjøringer med vespaen min.. men den er syk nå så funker ikke helt det.. Vespa rocks, er så teit når man stopper for å vente på folk, så blinker de ikke men skal ut neste utkjøring liksom. Jævla huer. EDIT: fuck, hvorfor tenkte jeg ikke edit før jeg postet? Endret 21. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) sikkert et par år til før du faller sammen Edit: Sikter til SnowDOG_ på denne... Endret 21. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Vespa rocks, er så teit når man stopper for å vente på folk, så blinker de ikke men skal ut neste utkjøring liksom. Jævla huer. nei er ikke gøy det.. menmen.. er ikke verdens undergang heller da Vespa rocks kan ikke si meg enig akkurat i dette øyeblikket.. min er mongo og er sur på den for det... Edit: faen.. gjorde det samme som fredrikrb der ja Endret 21. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 EDIT: Edwyn Collins - A Girl Like You etterpå The Kinks- Got Me.. Fint å vite at jeg kunne hjelpe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 holder eg på å falle fra hverandre? Tissen min også? Ja, jeg er nokk redd for det... Mitt råd til deg, NYT sex-livet så lenge du kan... Jeg føler med deg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Apropos, noen andre som skal på byen idag?(Oslo that is). Sa nettopp nei til å dra. Så teit da. Kanskje jeg hadde truffet på deg. (Iogmed at sannsynligheten for det er tilnærmet lik 0). Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Weee, skal på fest nå, skal bare brenne ei cd først. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 orker ikke feste idag... vet ikke om noen fester.. og er litt deppa pga av dårlig vær (kaldt og vått)... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Vespa rocks, Honda Camino! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Apropos, noen andre som skal på byen idag?(Oslo that is). Sa nettopp nei til å dra. ^^ Jeg også, faktisk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Vespa rocks, Honda Camino! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Er bare litt semi-keen på å dra til byen i dag. Bør jeg? Hmmm. Oslo, that is. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Det er noe alvorlig i veien atlså. Kødder ikke.... satt og leste postene her.....er litt trøtt av en eller annen grunn og plutselig nå våknet eg. Er knuse trøtt selvom eg har sovet nok. Holder nok på å bli kraftig syk ja eln. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Null sjokk at halve hardware.no folka skal være inne idag. Rart vi har nerdestempel? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Det er noe alvorlig i veien atlså. Kødder ikke.... satt og leste postene her.....er litt trøtt av en eller annen grunn og plutselig nå våknet eg. Er knuse trøtt selvom eg har sovet nok. Holder nok på å bli kraftig syk ja eln. Lege? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Hvorfor ikke? Fordi jeg bare er litt semi-keen. Er sliten, rett og slett. Velvel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Samme her, men jeg tror faktisk jeg skal alikevel... Eller... Får ringe folket og høre hva som skjer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Null sjokk at halve hardware.no folka skal være inne idag. Rart vi har nerdestempel? STFU. Hvorfor ikke? * Føkka døgnrytme, og trøtt. * Tilnærmet blakk. * Giddalaus. * Lyst til å se på film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg