fy_pokkers Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Høhø.. Norge er så utrolig dårlige Vi skrudde av tv'n etter 70 minutter og prata over noen pils fram til nå istedetfor Mye gøyere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vi skrudde av etter mål nr.2...var ikke no vits i. Alle vet hvordan norge spiller... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 ****** jeg sovna midt i andre omgang jeg, har fått alt for lite søvn. Tror jeg burde legge meg tidligere, så herfra er det i seng kl 12 hver kveld. )))) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vel, da har jeg gjort min første dag som vikar i barnehagen. Ei som blei syk og dermed så får jeg vikar-lønn i 3 dager Blir kanskje no fart i det digital-kameraet mitt som jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ka digi cam er det du skal kjøpe da? Kanskje du skulle tatt noen bilder av jenter fra sortland. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fyf@en dette har vært en digg dag.. Selvom jeg har brukt et par hundre kroner i telefonregning så driter jeg langt f@en i det fordi jeg fikk høre så utrolige mange fine ord i fra høytalerer på telefonen.. Jaja.. Får vell legge meg jaja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hehe gratulerer CFD! Du har funnet kjærligheten. Din heldige j*vel *grin* Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Congrats CFD. Uansett kampen sugde. Skrudde av TV'en etter 25 min ute i kampen, så jo at det ikke kom til å funke siden norge kun hadde passert midtbanen et par ganger. Sjekket heller nettavisen et par timer senere, og det gikk slik jeg ventet. Håper jeg får ned CD1 til worms 3D snart. Har CD2 allerede, men vil ha 1ern strax, ellers blir jeg gal. Digger worms, det er sånn passe smålamt spill som jeg kan spille når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hostwarezhost i allefall...her sitter jeg og skal skrive engelskstil. Den skal leveres om nøyaktig 12 timer, og jeg mangler ca 3 sider på den. ****** ****** :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Haha så du skal ikke kose deg og se på film eller noe. Har du ikke masse kult på pc'n som du kan kose deg med? Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Joda nå har jeg fått en del flere filmer som jeg kan kose meg med. Har også fått Max payne 2, ikke fått prøvd det enda men har hørt det er dårlig. Skal prøve det uansett. Bare en nattevakt til, så har jeg fri hele helga Endret 20. november 2003 av Term Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Har også fått Max payne 2, ikke fått prøvd det enda men har hørt det er dårlig. Skal prøve det uansett. Bare en nattevakt til, så har jeg fri hele helga Jeg og! Jeg rundet det spillet for 8 minutter siden Endret 20. november 2003 av Arctic Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er den bra da? Har hatt den en stund nå men har ikke giddet å installere det enda. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jaja...Eg legger meg nå. God natt folkens. Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nighty night. Skal komme tilbake til deg om det er noe bra doggy. Må bare få cd'ene hos en kompis som skulle brenne det for meg. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Morn!! I dag skal jeg ikke wanke! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Morn!! I dag skal jeg ikke wanke! LoL! Det sier de alle men ingen klarer det. Det samme sa eg idag :/ Måtte bare sette kazaa og shareaza på å laste ned familiefilmer. OK nå legger eg meg. *grin* Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 GL&HF DiKKy! (selvom du ikke greier det) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ka digi cam er det du skal kjøpe da? Kanskje du skulle tatt noen bilder av jenter fra sortland. http://pris.akam.no/vis_produkt.php?product_id=14308 CFD: lykke til. Er det en ting jeg hater er det når folk vekker meg kl 0200 for at de er røyksugen og lurer på om de kan komme bortover. JEG SKAL SOVE FFS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg